صفحه اصلی / اخبار داخلی / حاجی سعید : طرح‌های بازاریابی یزد باید بازبینی‌ شود
حاجی سعید : طرح‌های بازاریابی یزد باید بازبینی‌ شود - تصویر 1

حاجی سعید : طرح‌های بازاریابی یزد باید بازبینی‌ شود

ایجاد شده: 22/خرداد/1402       آخرین ویرایش: 22/خرداد/1402

" محسن حاجی‌سعید " رئیس جامعه انجمن‌های حرفه‌ای راهنمایان گردشگری ایران در مصاحبه‌ای اختصاصی با تور نیوز در خصوص برگزاری نشست تشکل‌های گردشگری استان یزد گفت : هدف از تشکیل این نشست، بررسی اولویت‌های گردشگری استان، بررسی روند توسعه گردشگری، بررسی چرایی بلاتکلیف بودن برخی پروژه‌ها و بررسی نگرانی معضل‌های پیش‌روی توسعه صنعت گردشگری کشور بود.

وی افزود : دلنگرانی‌هایی از جمله موضوع ایرلاین یزد ایر و یزد ریل و همچنین ثبت جهانی ژئو پارک شیرکوه در این نشست مطرح شد.

" حاجی سعید " تاکید کرد : با توجه به اهداف تشکل‌ها، نیاز است تا برنامه بازاریابی و تبلیغات گردشگری یزد مورد بازبینی قرار گیرد.

او گفت : تشکل‌های گردشگری یزد، از اقدامات و عملکرد شهرداری این استان در بخش گردشگری رضایت ندارند. لازم است تا با اعضای شورای شهر و شهردار نشست‌هایی برای دریافت گزارش عملکرد شهرداری در زمینه گردشگری برگزار گردد.

وی ادامه داد : همچنین در این نشست به بررسی علت کاهش دانشجویان گردشگری و عدم به کارگیری این دانشجویان در زمان فارغ التحصیلی پرداخته شد‌.

رئیس جامعه انجمن‌های حرفه‌ای راهنمایان گردشگری ایران تاکید کرد : جشنواره تابستانی یزد مورد تاکید تشکل‌ها است تا با ارائه بسته‌های سفر متنوع و ارزان قیمت بتوان گردشگر داخلی را به سمت استان یزد جذب کرد.



برچسب‌ها:   
جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...