صفحه اصلی / اخبار داخلی / حاجی سعید : دولت جدید برای تشکیل کابینه‌ای متعهد و پاسخگو برنامه‌ریزی می‌کند
حاجی سعید : دولت جدید برای تشکیل کابینه‌ای متعهد و پاسخگو برنامه‌ریزی می‌کند - تصویر 1

حاجی سعید : دولت جدید برای تشکیل کابینه‌ای متعهد و پاسخگو برنامه‌ریزی می‌کند

ایجاد شده: 1/مرداد/1403       آخرین ویرایش: 1/مرداد/1403

به گزارش هتل نیوز ؛ "محسن حاجی سعید" رئیس جامعه انجمن‌های حرفه‌ای راهنمایان گردشگری ایران گفت : دولت چهاردهم با هدف افزایش شفافیت و مشارکت بیشتر در فرآیند انتخاب وزرا، اقدام به تشکیل کارگروه‌ها و کمیته‌های مشورتی کرده است.

او گفت : اعضای این کمیته‌ها با دقت در بررسی رزومه‌ها و تطابق آن‌ها با شاخصه‌های مورد نظر، تلاش می‌کنند کابینه‌ای کارآمد، جوان‌گرا و متعهد به گفتمان رئیس‌جمهور تشکیل دهند.

وی افزود : در مرحله اول، ارزیابی اولیه رزومه‌ها و شایستگی‌های کاندیداها انجام شد و در مرحله دوم، بررسی‌های دقیق‌تری صورت خواهد گرفت و بین ۱۰ تا ۱۵ نفر به شورای راهبردی معرفی خواهند شد.

" حاجی سعید " تاکید کرد : دستورالعمل‌های انتخاب وزرا بر تشکیل کابینه‌ای جوان‌گرا و از بدنه ساختار موجود تأکید دارد، کاندیداها باید با حوزه‌های وظیفه‌ای آشنا باشند و تا حد ممکن از وزرای سابق نباشند همچنین ظرفیت بانوان نیز در این فرآیند مدنظر قرار گرفته است.

 توصیه مشورتی این کمیته و منتخبین نهایی برای معرفی به رئیس‌جمهور، یکی از بهترین و قابل دفاع‌ترین تصمیمات در بین همه کمیته‌های مشورتی محسوب خواهد شد. البته این خروجی نهایی نیست و در مرحله دوم، بر اساس شاخصه‌های جدید، ممکن است تغییراتی در اولویت‌بندی افراد ایجاد شود.

 رئیس جامعه انجمن‌های حرفه‌ای راهنمایان گردشگری ایران در پایان گفت : اگر یکی از افراد معرفی شده توسط کمیته مورد تایید رئیس‌جمهور جهت معرفی به مجلس قرار گرفت، باید آبروی دکتر پزشکیان را حفظ کند و مقبول بین ذینفعان و کارآمد در جایگاه وزیر باشد.


برچسب‌ها:   
جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...