صفحه اصلی / اخبار داخلی / جزئیات خبر پلمپ هتل ویستریا تهران
جزئیات خبر پلمپ هتل ویستریا تهران - تصویر 1

جزئیات خبر پلمپ هتل ویستریا تهران

ایجاد شده: 16/دی/1400       آخرین ویرایش: 16/دی/1400

به گزارش هتل نیوز و  بر اساس تصویر مکاتبه معاون گردشگری تهران با معاونت نظارت بر اماکن عمومی پاوافاتب، هتل ویستریا تهران به دلیل مشکلات در نحوه بهره برداری از تاریخ ۲۳ دی ماه پلمپ خواهد شد.


عدم رعایت مفاد آئین نامه ایجاد، اصلاح، تکمیل، درجه بندی و نرخ گذاری و نظارت بر فعالیت آنها از جمله مواردی است که علت این پلمپ از سوی معاون گردشگری استان تهران اعلام شده است.

در این بین روابط عمومی هتل ویستریا تهران در پیامی، پلمپ هتل را در تاریخ مذکور را تکذیب کرد.

به گفته این مقام مسئول هتل، پیج اینستاگرام این هتل هک شده و مکاتبه ارسال شده در آن جعلی می باشد.

اما  " محمد علی فرخ مهر " رئیس جامعه هتل ها ،هتل‌آپارتمان و پانسیون استان تهران در پیامی کوتاه که در اختیار تحریریه هتل نیوز قرار گرفته است در این خصوص جوابیه صادر کرد ؛

" تاکیداً بعرض‌می رساند‌ این تشکل‌‌ چه تحت‌عنوان‌ اتحادیه‌ و اکنون‌ تحت‌ عنوان‌ جامعه با‌شصت و اندی‌‌ سال‌ سابقه‌، همواره‌ در‌اجرای دقیق قوانین و مقررات و نیز‌ صیانت از واحدهای تحت پوشش‌ تلاش‌‌ وافر‌ نموده و خواهد‌ نمود.

موضوع هتل ویستریا‌ در اجرای دقیق‌ قوانین‌ و بنا به‌ اختلاف‌ مالکین‌ که‌ منجر‌ به عدم‌صدور پروانه بهره‌برداری گردیده است، درکمیسیون‌درجه بندی‌اداره کل میراث‌فرهنگی گردشگری وصنایع‌دستی استان تهران‌ مطرح و اخطار پلمپ ‌‌صادر شد.

مقرر گردید پس‌‌ از راي دادگاه و یا رفع اختلاف و توافق مالکین‌،  رفع اخطار پلمپ از هتل مذکور در دستور کار قرارگیرد.

بدیهی است هتل ویستریا درحال حاضر کماکان درحال فعالیت می باشد.

ضمنا چنانچه این موضوع ‌توسط یکی از طرفین اختلاف‌ در فضای‌ مجازی رسانه‌‌ای‌گردیده، اقدامی نا‌معقول و غیر حرفه‌ای محسوب می گردد. "


جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...