صفحه اصلی / اخبار داخلی / جزئیات اختصاص بودجه میلیاردی وزارت گردشگری به تشکل‌های بخش خصوصی
جزئیات اختصاص بودجه میلیاردی وزارت گردشگری به تشکل‌های بخش خصوصی - تصویر 1

جزئیات اختصاص بودجه میلیاردی وزارت گردشگری به تشکل‌های بخش خصوصی

ایجاد شده: 31/خرداد/1399       آخرین ویرایش: 31/خرداد/1399

به گزارش هتل‌نیوز، رئیس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی ایران در رابطه با اختصاص بودجه از سوی وزارت گردشگری به این تشکل به منظور برگزاری و اجرای تورهای بین‌المللی آشناسازی و نشست‌ با آژانس‌های کشورهای بازار هدف گردشگری ایران، اظهار داشت: بارها اعلام و تاکید کرده‌ایم که تبلیغات در حوزه گردشگری وظیفه دولت‌هاست و این موضوع در وسع و توان بخش خصوصی نیست‌.

"حرمت‌الله رفیعی" در گفتگو با خبرنگار هتل‌نیوز، ابراز داشت: اختصاص بودجه به تشکل‌ها به منظور برپایی تورهای آشناسازی و نشست‌های b2b موضوع جدیدی نیست و در اواخر سال گذشته مصوب شده است.

"رفیعی" در این خصوص تصریح کرد: حدود ۱.۶ میلیارد تومان به انجمن صنفی ایران و حدود ۴.۵ میلیارد تومان نیز به ادارات کل استانی تخصیص داده شده است.

وی تاکید کرد: هیچ چیز مخفی و پنهانی وجود ندارد و همه مراحل بر اساس مصوبه، تفاهم و قراردادی که سال گذشته منعقد شده، شکل گرفته است. سیاست انجمن صنفی مبتنی بر شفاف‌سازی است و همانطور که سال گذشته نیز چنین رویدادی در عمان برگزار شد، امسال نیز با سایر کشورها اجرا خواهد شد.

وی در پایان با اشاره به اینکه انجمن صنفی برای دریافت این مبلغ به ازای دو برابر آن سفته داده است، گفت: البته این بودجه کفاف تمامی این رویدادها را نمی‌دهد و تقریباً به همین میزان بودجه نیز توسط بخش خصوصی تامین خواهد شد.


جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...