صفحه اصلی / اخبار داخلی / جزئیات اجرای طرح مدیریت تخفیف در هتل‌ها و مراکز گردشگری سراسر کشور
جزئیات اجرای طرح مدیریت تخفیف در هتل‌ها و مراکز گردشگری سراسر کشور  - تصویر 1

جزئیات اجرای طرح مدیریت تخفیف در هتل‌ها و مراکز گردشگری سراسر کشور

ایجاد شده: 27/اسفند/1397       آخرین ویرایش: 27/اسفند/1397

مدیرعامل و رئیس هیات‌مدیره هلدینگ صبامهر در گفتگوی اختصاصی با هتل‌نیوز به تشریح جزئیات اجرای طرح کاهش هزینه‌ها و مدیریت تخفیف در مراکز گردشگری سراسر کشور، پرداخت و اظهار داشت: این طرح ملی برای اولین بار در کشور تحت عنوان باشگاه دوستداران چابهار به منظور مدیریت تخفیف در منطقه آزاد چابهار، سایر سازمان‌های منطقه آزاد و در نهایت سراسر کشور به وجود آمده است.

"حسین پاک‌نژاد" ضمن اشاره به این نکته که اجرای این طرح منجر به کاهش 20 درصدی هزینه‌های گردشگری خواهد شد، ابراز داشت: تصور عموم این است که کاهش هزینه‌های گردشگری الزاما به معنای ارزان شدن هتل و پرواز است ولیکن در این طرح ملی، تخفیف و کاهش هزینه‌ها در داخل تمامی مراکز مرتبط با موضوع گردشگری به وقوع پیوسته است.

"پاک‌نژاد" تصریح کرد: در حقیقت با استفاده از این طرح، هزینه افراد در محلی که اقامت دارند، مدیریت می‌شود و در نتیجه کاهش می‌یابد.

مدیرعامل و رئیس هیات‌مدیره هلدینگ صبامهر، افزود: این طرح هم‌اکنون در شهرهای تهران، اصفهان، مشهد و تبریز، راه‌اندازی شده و در سال 98 نیز در تمامی شهرهای کشور اجرایی می‌شود.

وی ادامه داد: در زمینه هتل‌ها و مراکز اقامتی، هم‌اکنون بیش از 1700 مرکز در سراسر کشور تحت پوشش این طرح قرار دارد و همچنین در حوزه پروازهای داخلی و خارجی نیز طی قراردادی که با چارترکننده‌ها منعقد شده، استفاده‌کنندگان این طرح از تخفیفی بالاتر از آنچه چارتر ارائه می‌دهد، برخوردار خواهند بود.

مدیرعامل و رئیس هیات‌مدیره هلدینگ صبامهر در پایان گفت: از دیگر موارد استفاده این طرح می‌توان به فروشگاه‌های زنجیره‌ای، رستوران‌ها، حوزه خوراک و درمان اشاره کرد که می‌تواند هزینه‌های افراد در تمامی سطوح زندگی را مدیریت و شامل تخفیف کند.


جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...