صفحه اصلی / اخبار داخلی / حسن زاده : جای خالی شرکت‌های دانش بنیان در صنعت هتلداری به شدت احساس می‌شود
حسن زاده : جای خالی شرکت‌های دانش بنیان در صنعت هتلداری به شدت احساس می‌شود - تصویر 1

حسن زاده : جای خالی شرکت‌های دانش بنیان در صنعت هتلداری به شدت احساس می‌شود

ایجاد شده: 26/دی/1402       آخرین ویرایش: 26/دی/1402

به گزارش هتل نیوز ؛ "جهانگیر حسن‌زاده" عضو شورای سیاست‌گذاری نخستین کنگره علمی و تخصصی هتلداری ایران در دومین نشست مقدماتی این کنگره گفت : جامعه ایران در تمامی بخش‌ها بایستی به سمت نگرشی حرکت کند که دانشگاه فقط یک ویترین جهت نمایش و عکس یادگاری و جایی برای ارائه مدرک تحصیلی نباشد. زمانی می‌توانیم ایرانی سربلند داشته باشیم که به سمت دانشگا‌ه‌ها، حرکت و فاصله ایجاد شده میان این نهاد و صنعت را کم کنیم.

او افزود : جایگاه اساتید و نخبگان در صنعت هتلداری و مراکز اقامتی کشور کجاست؟ این در حالیست که این گروه به راحتی می‌توانند بسیاری از مشکلات هتلداران در حوزه‌های مختلف را حل کنند.

وی گفت : هدف اصلی این کنگره، بسترسازی برای مشارکت تمامی فعالان و اهالی صنعت هتلداری و دانشگاه و نزدیک کردن این دو حوزه به یکدیگر است

" حسن زاده " اضافه کرد : در سال‌های گذشته تعداد زیادی دانشگاه و دانشکده هتلداری تاسیس شده است اما بسیاری‌ از آنها فاقد امکانات و فضاهایی مانند آشپزخانه و هتل برای ارائه آموزش‌های عملی و مهارتی هستند.

عضو شورای سیاست‌گذاری نخستین کنگره علمی و تخصصی هتلداری ایران در پایان افزود : در ۵ سال گذشته، شرکت‌های دانش بنیان بیشترین بازگشت سرمایه را به دنبال داشته‌اند ولیکن در صنعت هتلداری از این شرکت‌ها استفاده‌ای نمی‌شود.


جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...