صفحه اصلی / اخبار خارجی / تکنولوژی جدید نورپردازی گروه هتل‌های InterContinental؛ ارتقای سطح مدیریت تجربه میهمان در صنعت هتلداری
تکنولوژی جدید نورپردازی گروه هتل‌های InterContinental؛ ارتقای سطح مدیریت تجربه میهمان در صنعت هتلداری  - تصویر 1

تکنولوژی جدید نورپردازی گروه هتل‌های InterContinental؛ ارتقای سطح مدیریت تجربه میهمان در صنعت هتلداری

ایجاد شده: 24/اردیبهشت/1398       آخرین ویرایش: 24/اردیبهشت/1398

به گزارش سرویس اخبار خارجی هتل‌نیوز، گروه هتل‌های بین‌المللی InterContinental با همکاری شرکت Healthe و تحت نظارت شرکت Lighting Science از تکنولوژی جدید و مدرن نورپردازی برای کمک به میهمانان خود در خواب بهتر، رونمایی کرد.

هتل فرودگاهی Crowne Plaza در آتلانتا اولین هتل گروه IHG خواهد بود که این تکنولوژی جدید با نام JOURNI Mobile Task Light را در اتاق‌های خود نصب خواهد کرد. 

این سیستم جدید با استفاده از فن‌آوری‌های GoodDay و GoodNight که توسط شرکت Healthe ثبت شده است، این امکان را به وجود می‌آورد تا میهمانان در طول روز به تغییر حالت فوکوس نور چراغ‌های اتاق خود برای تمرکز بر فعالیتی خاص، دسترسی داشته باشند و پس از آن در شب، نور چراغ را به نوری گرم و مناسب برای خواب، تبدیل کنند.

محصول جدید شرکت JOURNI به تنظیم ریتم روزانه بدن درطول 24 ساعت کمک می‌کند که می‌تواند بر عوامل مهم زیستی مانند خواب، سطح هورمون، درجه حرارت بدن و متابولیسم، تاثیرگذار باشد.

گروه هتل‌های بین‌المللی InterContinental به سرمایه‌گذاری و راه‌اندازی جدیدترین نوآوری و فناوری‌ها برای کمک به کیفیت خواب میهمانان، متعهد است و در این راستا در حال اجرای برنامه‌هایی به شرح زیر در سراسر برندهای خود است.

  • برنامه Sleep Advantage در هتل‌ها و اقامتگاه‌های Crowne Plaza که به تخت‌هایی با ملحفه 100 درصد از جنس پنبه و دارای نرمی باورنکردنی به میهمانان، ارائه می‌دهد. این ویژگی به میهمانان کمک می‌کند تا از استرس روزانه، دور و از خواب راحت‌تری برخوردار شوند.
  • نورپردازی هتل EVEN که به میهمانان این امکان را می‌دهد تا رنگ چراغ اتاق خود را به آبی، قرمز، سبز یا زرد تغییر دهند و با این کار به خود انرژی و آرامش دهند.



جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...