صفحه اصلی / اخبار خارجی / تکمیل بازسازی هتل شرایتون

تکمیل بازسازی هتل شرایتون

ایجاد شده: 21/بهمن/1396       آخرین ویرایش: 21/بهمن/1396

هتل شرایتون در فرودگاه پورتلند تکمیل عملیات بازسازی 7.5 میلیون دلاری هتل خود را جشن گرفت.

هتل فرودگاهی شرایتون در پورتلند اعلام کرد که به پایان بازسازی چندین مرحله ای خود رسیده که 7.5 میلیون دلار هزینه داشته است. در این بازسازی لابی، اتاقها و فضاهای برگزاری جلسات به طور کامل تغییر کرده اند و بقیه قسمتها به سبک هتلهای شرایتون کلاسیک باقی مانده اند.

اتاقها و سوییتها به منظور جذب مهمانان، امروزی و مدرن طراحی شدند. کاغذ دیواری اتاقها و فرشها عوض شده و سرویس حمام کاملا تکمیل شد. تعداد پریزهای اتاقها هم به طور قابل توجهی افزایش یافت تا مهمان به هر تعداد پریز که میخواهد متصل شود.

هتل فرودگاهی شرایتون قصد دارد تا نسل جدیدی از مهمانان و مسافران را با طراحی های جدید و مدرن به خود جلب کند. طراحی جدید منعکس کننده فضای شهر پورتلند است: باز، جدید، نو اما در عین حال ظریف.

تعداد سالنهای غذاخوری هتل نیز افزایش یافته است. رستوران Rose & Compass به مجموعه رستورانهای هتل اضافه شده است.

فضاهای برگزاری جلسات کوچک با نام “جلسات یک دقیقه ای” در هتل ایجاد شده که برگزاری چنین جلساتی را از این پس در هتل بسیار آسان میکند. این فضاهای خلاقانه اجاره ای برای مهمانان یا افراد غیر مهمان تا حداکثر چهار نفر پیش بینی شده است. این هتل دارای 15 اتاق جلسه و برگزاری مهمانی نیز است که حدود 2000 متر مربع وسعت داشته و تا 800 نفر را در خود جای میدهد.

هتل فرودگاهی شرایتون در سال 1974 افتتاح شد و اولین هتل در فرودگاه پورتلند میباشد. این هتل که حیوانات را نیز میپذیرد دارای 215 اتاق بزرگ و جادار میباشد که شامل 5 سوییت بازسازی شده است. اتاقهای مخصوص این هتل همراه با صبحانه، اوردور (پیش غذاهای سبک) و نوشیدنی میباشد. اتاقها مجهز به تختهای معروف هتل شرایتون هستند. هتل دارای باشگاه 24 ساعته و یک استخر سرپوشیده نیز میباشد. از دیگر خدمات این هتل میتوان به وای فای با سرعت بالا و خدمات 24 ساعته انتقال مسافر به فرودگاه نام برد.


برچسب‌ها:   
جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...