صفحه اصلی / اخبار داخلی / تکمیل 65 درصد ظرفیت هتل‌های آذربایجان‌شرقی
تکمیل 65 درصد ظرفیت هتل‌های آذربایجان‌شرقی - تصویر 1

تکمیل 65 درصد ظرفیت هتل‌های آذربایجان‌شرقی

ایجاد شده: 23/اسفند/1400       آخرین ویرایش: 23/اسفند/1400

به گزارش هتل نیوز،  " احمد حمزه زاده " مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی گفت ؛ مجموع هتل و هتل آپارتمان های ستاره دار آذربایجان شرقی ۷۳ باب با تعداد ۱۴ هزار تخت استاندارد است. طبق تصمیمات این ستاد و ستاد مقابله با کرونا هیچ ممنوعیتی برای سفر به این استان در نوروز ۱۴۰۱ وجود ندارد و فقط محدودیت هایی اعمال می شود.

" حمزه زاده " افزود ؛ تعداد گردشگران ورودی به آذربایجان شرقی تا پیش از شیوع ویروس کرونا ۴۵۰ هزار نفر بود. با توجه به احتمال افزایش حجم گردشگران داخلی و خارجی در دوران پساکرونا، هدف میان مدت آذربایجان شرقی در جذب گردشگر ، یک میلیون نفر تعیین و تعریف شده است.

وی گفت ؛ حجم سرمایه گذاری در بخش زیرساختی صنعت گردشگری استان ۱۳ هزار میلیارد تومان است. توسعه صنعت هتل سازی و توجه به کیفیت بخشی به اماکن اقامتی آذربایجان شرقی را از اولویت های مهم گردشگری استان است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی تاکید کرد ؛ فعالیت های مناسبی در حوزه سرمایه گذاری برای ساخت و تجهیز هتل و هتل آپارتمان و نیز استانداردسازی آنها در ۲ سال اخیر و با شیوع کرونا صورت گرفته است.


برچسب‌ها:   
جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...