صفحه اصلی / اخبار داخلی / تکریم و معارفه مدیران کل اسبق و جدید میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران
تکریم و معارفه مدیران کل اسبق و جدید میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران - تصویر 1

تکریم و معارفه مدیران کل اسبق و جدید میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران

ایجاد شده: 22/اردیبهشت/1398       آخرین ویرایش: 22/اردیبهشت/1398

به گزارش هتل‌نیوز، مراسم تکریم و معارفه مدیران کل اسبق و جدید میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران با حضور معاون توسعه مدیریت سازمان میراث فرهنگی، معاون عمرانی استاندار تهران، مدیران و معاونان سازمان میراث فرهنگی، فعالان بخش خصوصی و کارمندان اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران، برگزار شد.

"پرهام جانفشان" مدیر کل جدید میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران در این مراسم ضمن تشکر و قدرداانی از اقدامات انجام شده در دوره‌های پیشین، اظهار داشت: در هر سه حوزه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، منابع بسیار ارزشمندی در استان تهران وجود دارد که باید با استفاده از منابع انسانی توانمند از این ظرفیت‌ها استفاده کرد.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران، ابراز داشت: از تجربیات و همراهی فعالان بخش خصوصی گردشگری استان تهران استفاده خواهیم کرد و از رسانه‌ها و فعالان رسانه‌ای هم می‌خواهیم که در این مسیر ما را همراهی کنند‌.

"دلاور بزرگ‌نیا" مدیر کل اسبق میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران نیز در این مراسم گفت: تردید نداریم با تجربیاتی که آقای "جانفشان" دارند، اتفاقات خوبی در اداره میراث ‌فرهنگی استان تهران خواهد افتاد.

"دلاور بزرگ‌نیا" افزود: بخش خصوصی گردشگری استان تهران در این مدت با ما همراه بود و باید به این بخش اعتماد کامل داشته باشیم. صنعت گردشگری باید بر پایه و در کنار بخش خصوصی توسعه پیدا کند زیرا اگر قرار است در کشور به نفت وابستگی نداشته باشیم، باید توسعه صنعت گردشگری را دنبال کنیم و این امر بدون همراهی بخش خصوصی، میسر نمی‌شود.

وی با تاکید بر پتانسیل بالای استان تهران در زمینه گردشگری، بیان داشت: استان تهران ظرفیت‌های کم‌نظیری در حوزه گردشگری تاریخی، مذهبی و رویدادها دارد‌ که باید در قالب بسته‌های گردشگری به گردشگران معرفی شود.

وی در پایان گفت: خوشبختانه همه دستگاه‌ها به اهمیت گردشگری پی برده‌اند و غبار مهجوریت از گردشگری زدوده شده است.


جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...