صفحه اصلی / اخبار داخلی / توسعه گردشگری اصفهان با حضور در اکسپو ۲۰۲۰ دبی
توسعه گردشگری اصفهان با حضور در اکسپو ۲۰۲۰ دبی - تصویر 1

توسعه گردشگری اصفهان با حضور در اکسپو ۲۰۲۰ دبی

ایجاد شده: 4/اسفند/1399       آخرین ویرایش: 4/اسفند/1399

به گزارش هتل نیوز، شهردار اصفهان با بیان اینکه این کلانشهر ظرفیت بالایی در جذب گردشگر دارد، گفت: اکسپو ۲۰۲۰ دبی می تواند ظرفیت حضور بیشتر گردشگران را در کیش، قشم و اصفهان فراهم کند.

قدرت الله نوروزی اظهار کرد: اصفهان ظرفیت بالایی برای گردشگری دارد و یکی از راه‌های رسیدن به اهداف گردشگری وجود نمایشگاه‌ها است و اکسپو (نمایشگاه بین‌المللی) دبی می‌تواند ظرفیت حضور بیشتر گردشگران را در کیش، قشم و اصفهان فراهم کند.

وی افزود: تلاش مدیران شهری در سال‌های اخیر این بود که اصفهان در جایگاه واقعی خود یعنی گردشگری به عنوان محرک توسعه نقش ایفا کند که خوشبختانه امروز توانستیم در زمینه دیپلماسی با شهرهای خواهر خوانده و حضور در سازمان‌های بین المللی به خوبی بدرخشیم.

شهردار اصفهان با اشاره به راه‌اندازی نمایشگاه بین المللی اصفهان، خاطرنشان کرد: این ظرفیت در شهر به وجود آمد تا اصفهان چنانکه شایسته است در حوزه بین المللی ایفای نقش کند و دستاورد آن در مسیر بهبود زندگی مردم و رشد و شکوفایی اصفهان باشد.

اکسپو ۲۰۲۰ دبی، بزرگداشت دستاوردهای کشورهای مختلف و فرصتی برای خلق ایده‌های جدید است که تاریخ آن با توجه به شیوع کرونا به سال بعد موکول شد. بر این اساس اکسپو (نمایشگاه بین المللی) ۲۰۲۰ امارات از ۹ مهر ماه ۱۴۰۰ تا فروردین ۱۴۰۱ در فضایی بالغ بر ۲۰۱۴ متر مربع در دبی برگزار خواهد شد و طبق پیش بینی‌ها از ۲۰۰ کشور دنیا در این رویداد اقتصادی، تجاری، فرهنگی و سیاسی حضور خواهند داشت. شعار پاویون جمهوری اسلامی در این اکسپو «ایران، تمدنی کهن و استوار، تنوع اقوام و میزبان ملت‌ها» است.


جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...