صفحه اصلی / اخبار داخلی / توسعه زیرساخت‌های ارتباطات موجب جذب بیشتر گردشگر می شود
توسعه زیرساخت‌های ارتباطات موجب جذب بیشتر گردشگر می شود - تصویر 1

توسعه زیرساخت‌های ارتباطات موجب جذب بیشتر گردشگر می شود

ایجاد شده: 3/خرداد/1400       آخرین ویرایش: 3/خرداد/1400

به گزارش هتل نیوز و به نقل از ایرنا حجت الاسلام " احد آزادیخواه "  نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در آیین بهره‌برداری از طرح های ارتباطات و فناوری روستایی استان همدان با بیان اینکه در بحث ولایت‌پذیری ما نیاز داریم الفاظ را بیشتر بخوانیم و یاد بگیریم، اظهار داشت: در بسیاری از مواقع ما به اسم نگاه انقلابی هزینه‌های اضافی به بار می‌آوریم که اشتباه است و مانع پیشرفت ما می‌شود.

وی با بیان اینکه خوش به حال آن تفکری که برای اینکه تفکرش انقلابی‌تر باشد گوشش به لبان گهربار رهبر معظم انقلاب باشد و منویات ناگفته رهبری را اقتباس کند و فرا بگیرد، افزود: ما در بحث ولایت باید گیرنده خوبی باشیم نه فرستنده.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: امروز شفاف‌ترین نگاه ولایی که از فرمایشات مقام معظم رهبری اقتباس می‌شود تعامل و امید دادن به مردم و گشایش است.

وی با بیان اینکه هر دولت و تفکری بخواهد این سرفصل‌ها را انجام دهد به اسم تفکر انقلابی شناخته می‌شود، خاطرنشان کرد: اگر غیر از این باشد به خود و مردم و اصل ولی فقیه جفا کرده‌ایم.

آزادیخواه با بیان اینکه در حضور وزیر در یک روستای مرزی استان همدان و افتتاح پروژه در کنار مردم، نگاه انقلابی است، تصریح کرد: برای ما نظام مهم است نظامی که شهید «حججی»ها، شهید «سلیمانی»ها و شهید «همدانی» را برای آزادی بشر نثار کرد.

وی با بیان اینکه افتتاح پروژه‌ها در روستاها خدمات نظام است، ادامه داد: روستاییان از خدمت جدید نظام بهره‌مند شده‌اند که امروز از این دست کارها آن چیزی است که مردم و رهبری را خوشحال و دشمن را ناکام می‌کند و باید توسعه و ادامه پیدا کند و به مردم بازگو شود.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: در این مسیر هر چقدر ما بیشتر اولویت‌هایمان را باهم یکی کنیم سرعت کار بیشتر خواهد شد که به معنی فضای تعاملی است.

وی بیان کرد: حدود ۵ ماه پیش جلسه نمایندگان استان در محل دفتر وزیر ارتباطات برگزار شد و مطالبات استان در راستای ارتباطات عنوان شد که امروز نتیجه آن جلسه تعاملی است که باید این خدمات را رشد داد.

آزادیخواه با بیان اینکه استان همدان، استان ویژه با مختصات مشخص، توریست‌پذیر و مستعد در جذب گردشگر است، گفت: یکی از زیرساخت‌ها پهنای باند و توسعه اینترنت است و از وزیر ارتباطات می‌خواهیم یک بار دیگر قبل از اتمام عمر این دولت جلسه مشابهی داشته باشیم.


جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...