صفحه اصلی / اخبار داخلی / توسعه خدمات الکترونیک تمایل سفر به ایران را افزایش می‌دهد
توسعه خدمات الکترونیک تمایل سفر به ایران را افزایش می‌دهد - تصویر 1

توسعه خدمات الکترونیک تمایل سفر به ایران را افزایش می‌دهد

ایجاد شده: 26/مهر/1397       آخرین ویرایش: 26/مهر/1397

به گزارش هتل‌نیوز، رئیس جامعه هتلداران فارس با اشاره به رزرو 40 تا 45 درصدی هتل‌های این استان در مهرماه تا نیمه آبان‌ماه، اظهار داشت: توسعه خدمات الکترونیک مانند استفاده از روادید الکترونیک و حذف پروسه کاغذی، تمایل گردشگران خارجی برای بازدید از کشور را بالا می‌برد.

"حسن سیادتان" ابراز داشت: با توجه به حضور روزافزون فناوری در جهان امروز باید از این ابزار برای توسعه صنعت گردشگری نیز استفاده کرد به شکلی که گسترش کمی و کیفی دسترسی به فناوری اطلاعات می‌تواند به عنوان یکی از نقاط توانمندسازی برای بهبود فضای کسب و کار در حوزه گردشگری، مطرح شود.

"سیادتان" تصریح کرد: دولت با استفاده از ابزارهای نوین می‌تواند اطلاعات لازم را برای گردشگران و همچنین کسب و کارهای گردشگری مهیا کند و با اعطای خدمات الکترونیکی مانند روادید از پروسه کاغذی اداری بکاهد و تمایل گردشگران خارجی برای بازدید از کشور را افزایش دهد.

وی افزود: صرفه‌جویی در وقت و هزینه در انجام اموری مانند نقل و انتقال فیزیکی و ارزی، ارتباطات وسیع نهادها و فعالان گردشگری، ارائه موثرتر و بهینه اطلاعات به گردشگران از جمله مزایای استفاده از فضای مجازی در گردشگری است.


جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...