صفحه اصلی / اخبار خارجی / توسعه برند Fairfield توسط گروه هتل‌های بین‌المللی Marriott
توسعه برند Fairfield توسط گروه هتل‌های بین‌المللی Marriott  - تصویر 1

توسعه برند Fairfield توسط گروه هتل‌های بین‌المللی Marriott

ایجاد شده: 8/خرداد/1398       آخرین ویرایش: 1/تیر/1398

به گزارش سرویس اخبار خارجی هتل‌نیوز، گروه هتل‌های بین‌المللی Marriott قصد دارد تا در سال 2019 برند Fairfield و حتی فراتر از آن را نیز توسعه دهد.

برنامه توسعه برند هتلداری Fairfield در کشورهای چین، مکزیک، هندوستان و همچنین ایالات متحده آمریکا اجرا خواهد شد و برنامه‌های بیشتری نیز برای حضور در کشورهای ژاپن، کلمبیا، کاستاریکا، پرو و شیلی، وجود دارد.

برند Fairfield در جشن افتتاح هزارمین هتل خود قصد دارد تا میهمانانی که به هتل‌های این برند وارد می‌شوند را از بدو ورود متعجب کند. بدین مناسبت قرار است تمامی هتل‌های این برند در کشورهای آمریکا و کانادا در ماه می میلادی به میهمانان خود در هنگام پذیرش، کیکی بدهند که به گفته مدیر گروه هتل‌های Marriott دستور پخت آن الهام گرفته از دستپخت مادرش است.


جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...