صفحه اصلی / اخبار داخلی / تقویت مثلث گردشگری کشور با استفاده از ظرفیت‌های اکو
تقویت مثلث گردشگری کشور با استفاده از ظرفیت‌های اکو - تصویر 1

تقویت مثلث گردشگری کشور با استفاده از ظرفیت‌های اکو

ایجاد شده: 12/اسفند/1400       آخرین ویرایش: 12/اسفند/1400

به گزارش هتل نیوز، " مهران فاطمی " استاندار یزد در نشست هم‌اندیشی با رئیس موسسه فرهنگی سازمان همکاری اقتصادی اکو گفت ؛ تقویت گردشگری در کشورها و ممالک مختلف علاوه بر از بین بردن ذهنیت‌های ساختگی رسانه‌ها از کشورها و واقعی کردن ذهنیت‌ها، سبب فراهم‌سازی بستر انجام همکاری‌های اقتصادی بین کشورها می‌شود. گردشگری درگاهی برای تحقق امنیت پایدار، اقتصاد زنده و پویا، تقویت روابط سیاسی بین کشورها و نیز تحقق اهداف موسسه فرهنگی اکو است.

استاندار یزد گفت ؛ از این منظر همکاری با موسسه اکو و ارتباط تنگاتنگ با این مجموعه برای استان یزد مغتنم است و گزارش‌های مربوطه در دیدار با رئیس‌جمهور، وزیر کشور و وزیر گردشگری ارائه خواهد شد.

" مهران فاطمی " افزود ؛ در نشست مشترک استان‌های مثلث گردشگری کشور، موضوع ارتباط و همکاری استان یزد با موسسه فرهنگی اکو را، به‌عنوان یک موضوع مشترک مطرح خواهیم کرد تا از ظرفیت این موسسه در راستای تقویت این مثلث و اجرای پروژه‌های مشترک کلان بهره ببریم.

استاندار یزد در پایان تاکید کرد ؛  فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان باید احصاء و زیرساخت‌های لازم برای انجام سرمایه‌گذاری در استان فراهم شود.



برچسب‌ها:    اکو گردشگری ایران یزد
جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...