به گزارش هتل نیوز و بر اساس نتایج جدید نظرسنجی رادار سفر و گردشگری انجام شده، عوامل خارجی به عنوان مهمترین عامل در دیجیتالیسازی و پایداری صنعت گردشگری شناخته شدهاند.
این نظرسنجی نشان میدهد که بیش از ۳۰ درصد از شرکتها تنها در پاسخ به تقاضای مشتریان، به مسئله پایداری توجه میکنند.
همچنین، اقدامات شرکتهای جهانی بیشتر تحت تأثیر عوامل بیرونی است تا شرایط اقتصادی.
از میان ۳۳۰ شرکت گردشگری که در این نظرسنجی شرکت کردند، اکثر آنها به چشمانداز اقتصادی مثبتی اشاره داشته و برنامههای سرمایهگذاری آینده خود را با تمرکز بر دیجیتالیسازی و پایداری اعلام کردهاند.