صفحه اصلی / اخبار داخلی / تعطیلی احتمالی هتل لاله سرعین و آبدرمانی سبلان، تصمیمی سیاسی و شتابزده از سوی شرکت توسعه گردشگری است
تعطیلی احتمالی هتل لاله سرعین و آبدرمانی سبلان، تصمیمی سیاسی و شتابزده از سوی شرکت توسعه گردشگری است - تصویر 1

تعطیلی احتمالی هتل لاله سرعین و آبدرمانی سبلان، تصمیمی سیاسی و شتابزده از سوی شرکت توسعه گردشگری است

ایجاد شده: 24/شهریور/1399       آخرین ویرایش: 24/شهریور/1399

به گزارش هتل‌نیوز، رئیس جامعه هتلداران استان اردبیل با اشاره به اینکه با تعطیلی هتل لاله سرعین و آبدرمانی سبلان عملاً نشان‌های تجاری و گردشگری شهر نابود خواهد شد، اظهار داشت: دولت چگونه به فکر توسعه گردشگری است ولی نمی‌تواند همان اندک نیروهای خود را مانند بخش خصوصی، حمایت کند.

"جعفر بذری" ابراز داشت: در سطح کشور سرمایه‌گذارانی داریم که از همان ابتدای شیوع کرونا با مدیریت مناسب، سرمایه‌های انسانی خود را حفظ کرده‌اند.

وی همچنین گفت: از مجمع نمایندگان استان درخواست داریم با ورود عالمانه به این موضوع، مانع از خسران صنعت گردشگری و بیکاری ۱۲۰ نفر شاغل در این دو مجموعه شوند.

"حسن حسن‌پور" فرماندار شهرستان سرعین نیز تاکید کرد: هتل لاله و مجتمع آبدرمانی سبلان، برندی برای گردشگری استان و کشور است و ما مخالف تعطیلی این دو مجموعه گردشگری هستیم.

وی تصریح کرد: شرکت توسعه گردشگری ۳۰ سال به همت سرعین روی پا ایستاده است، حال نوبت آنهاست. غیرت و تعصب سازمان نباید اجازه تعطیلی این دو مجموعه را بدهد.


جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...