صفحه اصلی / اخبار داخلی / تشکیل دادگاه ویژه گردشگری و سفر ضروری است
تشکیل دادگاه ویژه گردشگری و سفر ضروری است - تصویر 1

تشکیل دادگاه ویژه گردشگری و سفر ضروری است

ایجاد شده: 14/مهر/1399       آخرین ویرایش: 14/مهر/1399

به گزارش هتل‌نیوز، رئیس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی ایران در رابطه با لغو مجدد پروازهای ترکیه، اظهار داشت: این برای چهارمین بار است که پروازهای ترکیه لغو شده است و نمی‌دانم این بازی تا چه زمانی ادامه خواهد داشت.

"حرمت‌الله رفیعی" با بیان اینکه هیچ چیز برای آینده مشخص نیست، ابراز داشت: توصیه می‌کنم مردم اگر سفر اجباری در پیش ندارند به هیچ وجه بلیط ترکیه را نخرند و فعلا برای سفر به این کشور برنامه‌ریزی نکنند.

"رفیعی" در خصوص خسارت‌های وارده شده ناشی از لغو پروازهای ترکیه نیز گفت: میزان خسارت ناشی از لغو پرواز ترکیه مشخص نیست زیرا قابل تفکیک نیست. این مسیر ترانزیتی است و بسیاری از ترکیه به کشور سوم می‌روند.

وی افزود: رویه کار ایرلاین‌ها غلط است. وقتی از مردم پول می‌گیرند و کار انجام نمی‌شود، باید پول را به مردم پس بدهند. چرا مردم باید همیشه ضرر بدهند؟

رئیس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی ایران تاکید کرد: تشکیل دادگاه ویژه گردشگری و سفر ضروری است و با دادگستری تهران نیز در این خصوص صحبت‌هایی داشته‌ایم. 

وی در پایان گفت: کارشناسان دفتری به کار این حوزه نمی‌آیند. برای رسیدگی به پرونده‌ها باید کارشناس بلیط، هتل، آژانس مسافرتی و حتی تور اروپا، بلوک شرق و غرب و آسیا داشته باشیم.


جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...