صفحه اصلی / اخبار داخلی / تشکر دبیر جامعه هتلداران ایران از صداقت و صراحت معاون گردشگری کشور
تشکر دبیر جامعه هتلداران ایران از صداقت و صراحت معاون گردشگری کشور - تصویر 1

تشکر دبیر جامعه هتلداران ایران از صداقت و صراحت معاون گردشگری کشور

ایجاد شده: 10/اردیبهشت/1399       آخرین ویرایش: 10/اردیبهشت/1399

به گزارش هتل‌نیوز، دبیر جامعه هتلداران ایران در آخرین اظهارنظر خود اعلام کرد بر اساس استعلامی که از استان‌ها صورت گرفته تا این لحظه در اثر بیماری کرونا حدود شش هزار میلیارد تومان به هتل‌ها و مراکز اقامتی کشور، خسارت وارد شده است.

"کامیار اسکندریون" با تشکر از صراحت و صداقت معاون گردشگری کشور برای اعلام این موضوع که دولت و وزارت گردشگری تاکنون کاری برای این صنعت انجام نداده است، اظهار داشت: بدون شک ارائه وام 12 درصد با سبک و سیاقی که دولت پیشنهاد داده، هیچ دردی را از صنعت گردشگری و هتلداری دوا نمی‌کند.

وی افزود: تاکنون هیچ یک از فعالان گردشگری کشور برای دریافت وام 12 درصدی تمایلی نشان نداده و با توجه به شرایط فعلی، کسی به دنبال این وام نخواهد رفت.

"اسکندریون" ابراز داشت: بخش اصلی درآمد صنعت گردشگری باید در ایّام نوروز تامین می‌شد که بحران کرونا این اجازه را نداد و کار تعطیل شد.

این فعال صنعت گردشگری کشور، پرداخت حق بیمه و مالیات برای صنعتی که کسب و کارش عملاً تعطیل شده است را نیز راهکار مناسبی ندانست و گفت: بحث مالیات آن هم زمانی که هیچ فعالیتی صورت نگرفته چه معنایی دارد. از سوی دیگر اگر کارکنان از بیمه بیکاری استفاده کنند، نیاری به امهال نیست.

وی تاکید کرد: به نظر می‌رسد دولت باید دست از شعار دادن بردارد و واقعا به کمک صنعت گردشگری بیاید.

عضو هیات‌مدیره جامعه هتلداران ایران در پایان گفت: تمامی هتل‌های زیرمجموعه جامعه هتلداران ایران، مبالغ مربوط به کنسلی رزرو را به مردم عودت داده‌اند یا با آنها به توافق رسیده‌اند. چنانچه کسی شکایتی در این زمینه دارد، موضوع را در سامانه ثبت شکایات وب‌سایت جامعه هتلداران ایران ثبت کند.


جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...