صفحه اصلی / اخبار داخلی / تشریح مهمترین انتظارات جامعه هتلداران از معاون گردشگری کشور
تشریح مهمترین انتظارات جامعه هتلداران از معاون گردشگری کشور - تصویر 1

تشریح مهمترین انتظارات جامعه هتلداران از معاون گردشگری کشور

ایجاد شده: 22/مهر/1397       آخرین ویرایش: 22/مهر/1397

به گزارش هتل‌نیوز، رئیس جامعه هتلداران ایران از معاونت گردشگری خواست با تشکیل کمیسیون درجه‌بندی در سطح استان‌ها، وضعیت درجه‌بندی هتل‌ها را مشخص کند.

"جمشید حمزه‌زاده" با اشاره به انتخاب معاون گردشگری جدید سازمان میراث فرهنگی، اظهار داشت: آقای تیموری از بدنه مجموعه سازمان میراث فرهنگی و این یک حُسن است زیرا نیازی به صرف زمان یکساله برای آشنایی با مفهوم گردشگری و مبانی مرتبط با آن را ندارد.

دبیر مجمع تشکل‌های گردشگری، ابراز داشت: البته نحوه اولویت دادن به مباحث مختلف گردشگری نیازمند اشراف به همه بخش‌های این عرصه است و انتظار این است که وی با تقویت بخش تشکل‌ها و تفویض بخشی از امور تصدی‌گری به رونق عرصه گردشگری، کمک کند.

"حمزه‌زاده" در رابطه با انتظارت جامعه هتلداران ایران از معاون گردشگری کشور، گفت: در کنار پیگیری موانع و چالش‌های صنعت هتلداری، تعیین تکلیف بحث نرخ ارزی در هفته جاری یکی از انتظارات ماست و همچنین درجه‌بندی هتل‌ها نیز یکی دیگر از انتظارات ما از معاونت گردشگری به حساب می‌آید.

وی افزود: برخی از هتل‌های ما به دلایل مختلف درجه‌بندی نشده‌اند و بهتر است کمیسیون درجه‌بندی در سطح استان‌ها تشکیل و با سرعت وضعیت درجه‌بندی هتل‌ها را مشخص کنند.

جمشید حمزه‌زاده با اشاره به خود تعلیقی برخی آژانس‌های مسافرتی در سراسر کشور، گفت: این کار درستی نیست و نشانگر عمق مشکلات فعالان این عرصه است.

وی در پایان گفت: البته این اقدام تاثیر چندانی روی کار هتلداران ندارد ولی به عنوان همکار و همراه از وضعیت فعلی آژانس‌های مسافرتی به شدت ناراحت هستیم و علاقه‌مندیم در راستای حل مشکلات این حوزه، گام برداریم و در همین راستا تخفیفات ویژه‌ای برای آژانس‌ها در نظر گرفته‌ایم.

 

 


جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...