صفحه اصلی / اخبار داخلی / تشریح فرایند مدیریت مصرف انرژی در گروه هتل‌های پارسیان
تشریح فرایند مدیریت مصرف انرژی در گروه هتل‌های پارسیان - تصویر 1

تشریح فرایند مدیریت مصرف انرژی در گروه هتل‌های پارسیان

ایجاد شده: 9/اردیبهشت/1398       آخرین ویرایش: 9/اردیبهشت/1398

به گزارش هتل‌نیوز، اولین سمینار داخلی مدیریت انرژی در گروه هتل‌های پارسیان با حضور مدیرعامل، مدیران و کارشناسان فنی و مهندسی واحدهای زیرمجموعه گروه هتل‌های پارسیان در هتل پارسیان انقلاب تهران، برگزار شد.

"محمدعلی ابوطالبی" مدیرعامل گروه هتل‌های پارسیان ضمن حضور در این سمینار، بهینه‌سازی در مجموعه هتل‌های پارسیان را یکی از شاخصه‌های اصلی پیشرفت و توسعه زیرساختی، معرفی کرد و مدیریت مصرف انرژی و نقش مدیران فنی و مهندسی را از مهمترین عوامل در دستیابی به این جایگاه برشمرد.

مدیرعامل گروه هتل‌های پارسیان در ادامه هدف از برگزاری این سمینار را استفاده منطقی از انرژی و همچنین کاهش اتلاف انرژی، دانست و اظهار داشت: در این مسیر بایستی به نحوی مدیریت کنیم که تاثیر منفی در کیفیت ارائه خدمات هتل‌ها نداشته باشد.

وی در ادامه با اشاره به تحقق شعار هتل سبز به عنوان یکی از استراتژی‌های اساسی گروه هتل‌های پارسیان، گفت: آموزش و آگاه‌سازی همکاران و میهمانان در خصوص نحوه صحیح مصرف انرژی و ارزش‌های مادی و معنوی آن، بهبود فرایندهای تولید و ارائه خدمات در راستای بهینه‌سازی مصرف انرژی و اجرای برنامه‌های کنترلی منظم و در نهایت، بهبود لوازم و تجهیزات انرژی بر و استانداردسازی آنها، سه اصل اساسی در مسیر بهینه‌سازی مصرف انرژی در هتل‌هاست.


جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...