صفحه اصلی / اخبار داخلی / تشریح جزئیات برنامه‌های ایران در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری فیتور 2019
تشریح جزئیات برنامه‌های ایران در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری فیتور 2019 - تصویر 1

تشریح جزئیات برنامه‌های ایران در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری فیتور 2019

ایجاد شده: 15/دی/1397       آخرین ویرایش: 15/دی/1397

به گزارش هتل‌نیوز، معاون گردشگری و صنایع دستی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی در نشست هماهنگی و تشریح برنامه‌های نمایشگاه بین‌المللی گردشگری "فیتور" اسپانیا، اظهار داشت: سی و نهمین دوره این نمایشگاه امسال از 23 تا 27 ژانویه برابر با 3 تا 7 بهمن‌ماه در شهر "مادرید" اسپانیا، برگزار و شرکت‌های ایرانی نیز در آن حضور خواهند داشت.

"اسلامی" با اشاره به اهمیت نمایشگاه گردشگری "فیتور" به عنوان یکی از معتبرترین و مهمترین نمایشگاه‌های گردشگری در دنیا، اظهار داشت: و امسال برنامه روز ایرانی در روز پنجشنبه 24 ژانویه همراه با برنامه‌های متنوع در این نمایشگاه، برگزار خواهد شد که شرکت‌های حاضر در این نمایشگاه می‌توانند برنامه‌های خود برای این روز را به مسئولان کانون جهانگردی و اتومبیلرانی اعلام کنند. 

وی با اشاره به اینکه دو سالن نمایشگاه به حوزه خاورمیانه اختصاص یافته است، تصریح کرد: این نمایشگاه به مدت پنج روز برگزار می‌شود که سه روز اول آن تخصصی و دو روز پایانی برای بازدید عمومی در نظر گرفته شده است. 

معاون گردشگری و صنایع دستی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی در ادامه گفت: غرفه ایران با 53 متر افزایش، اولین غرفه در سالن شماره 2 خاورمیانه است که در ابعاد 21 در 17 متر مربع برپا خواهد شد.

وی افزود: افتتاح غرفه توسط سفیر ایران در اسپانیا، اجرای موسیقی سنتی ایران در طول برگزاری نمایشگاه، پذیرایی با سوغات و چای ایرانی، برگزاری ورک‌شاپ و کارگاه‌های ایرانی در سالن اختصاصی، برگزاری نشست‌های تخصصی، عرضه صنایع دستی و سوغات ایرانی و نمایش لباس‌های سنتی ایرانی از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده از سوی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی برای نمایشگاه "فیتور" اسپانیا در سال 2019 است.

وی افزود: رونمایی از کتاب راهنمای ایران، رونمایی از پورتال گردشگری ایرانی، ارائه بسته‌های سرمایه‌گذاری، سخنرانی سفیر و سخنرانی یکی از مقامات سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از برنامه‌های روز ایرانی خواهد بود.

وی در پایان گفت: مولاژ آرامگاه حافظ تا گیت دروازه ملل در غرفه ایران، اجرا خواهد شد.



جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...