صفحه اصلی / اخبار داخلی / تشریح جزئیات اجرای طرح سفر ارزان توسط معاون گردشگری کشور
تشریح جزئیات اجرای طرح سفر ارزان توسط معاون گردشگری کشور - تصویر 1

تشریح جزئیات اجرای طرح سفر ارزان توسط معاون گردشگری کشور

ایجاد شده: 30/دی/1397       آخرین ویرایش: 30/دی/1397

به گزارش هتل‌نیوز، معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی کشور به تشریح جزئیات اجرای طرح "سفر ارزان" با همکاری تاسیسات گردشگری و بانک‌ها پرداخت و اظهار داشت: برای اینکه هزینه‌ کلی سفر کاهش یابد با همکاران خود در هتل‌ها، راهنمایان، مراکز اقامتی، جاذبه‌ها و سایت‌های گردشگری مذاکره کرده‌ایم تا ویژه در زمان‌هایی که حجم سفرها پایین است، تخفیف‌هایی در نظر بگیرند.

"ولی تیموری" ابراز داشت: یکی از شاخص‌های اجرای این طرح، جذابیت است زیرا آژانس‌های گردشگری اطلاعاتی را در اختیار دارند که سفر را به لحاظ محتوا و کیفیت، متنوع می‌کند.

معاون گردشگری کشور، ابراز داشت: از سوی دیگر در این طرح چون اجزای سفر به صورت یکجا دیده شده است، هزینه‌های کلی نیز کاهش خواهد یافت.

وی تصریح کرد: بسته سفر ارزان، آماده و فرایندش نیز تعریف شده است. دفاتر مسافرتی با چند بانک مذاکره کرده‌اند تا مسافر مجبور نباشد تمامی هزینه‌ها را یکجا پرداخت کند. برای مثال یک خانواده سه نفره، بسته سفر را از یک آژانس می‌گیرد، پیش‌پرداختی می‌پردازد و بقیه هزینه‌ها را به صورت قسطی پرداخت می‌کند.

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی کشور اجرای طرح سفر ارزان را دائمی و قابل اجرا در ایام نوروز دانست و اظهار داشت: ممکن است در یک نقطه از کشور، مسافر زیاد باشد و تخفیف کامل ارائه نشود اما در شهرهای کم مسافر، تخفیف‌ها ادامه خواهد داشت زیرا سیاست اصلی ما نیز بر توزیع سفر در کشور متمرکز است.

وی در خصوص اختصاص تسهیلات مالی بانک‌ها نیز گفت: قرار نیست مردم از بانک‌های عامل وامی بگیرند و این هماهنگی میان دفاتر خدمات مسافرتی، آژانس‌های گردشگری و بانک‌ها خواهد بود. در واقع بانک بسته سفر را تضمین می‌کند.

وی در پایان گفت: تمامی 4700 آژانس گردشگری کشور می‌توانند وارد این طرح شوند.


جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...