صفحه اصلی / اخبار داخلی / تشریح تسهیلات اعطایی به سرمایه‌گذاران حوزه صنعت گردشگری و هتلداری
تشریح تسهیلات اعطایی به سرمایه‌گذاران حوزه صنعت گردشگری و هتلداری  - تصویر 1

تشریح تسهیلات اعطایی به سرمایه‌گذاران حوزه صنعت گردشگری و هتلداری

ایجاد شده: 4/اردیبهشت/1398       آخرین ویرایش: 4/اردیبهشت/1398

معاون سرمایه‌گذاری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار هتل‌نیوز به تشریح تسهیلات اعطایی به سرمایه‎گذاران حوزه صنعت گردشگری، پرداخت.

"حسین اربابی" اظهار داشت: در زمینه ساخت و احداث هتل از زمانی که سرمایه‌گذار برای ایجاد یک مجموعه اقامتی اقدام می‌کند، تسهیلاتی مختلفی به وی تعلق می‌گیرد.

به گزارش هتل‌نیوز، معاون سرمایه‌گذاری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور با اشاره به تسهیل در فرایند اخذ مجوزها، ابراز داشت: تمامی فرایندهای اخذ مجوز از جمله موافقت اصولی و مجوز ایجاد، کوتاه و سیستماتیک شده و در کمترین زمان ممکن انجام می‌شود. برای مثال اخذ موافقت اصولی حداکثر یک ماه و صدور مجوز ایجاد نیز کمتر از 48 ساعت، زمان می‌برد.

وی در ادامه به تشریح تسهیلات مالی اعطایی به سرمایه‌گذاران حوزه گردشگری، پرداخت و اظهار داشت: تسهیلات صندوق توسعه ملی با سود بین 10 تا 14 درصد، تسهیلات از طریق منابع داخلی بانک‌ها با سود حداکثر 18 درصد و همچنین یارانه تسهیلات در اختیار متقاضیان، قرار می‌گیرد.

معاون سرمایه‌گذاری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور، ادامه داد: در حوزه روستایی نیز تسهیلات فوق‌العاده‌ای تا سقف 15 میلیارد تومان با سود بین صفر تا 6 درصد به تناسب محل قرارگیری روستا به سرمایه‌گذاران، تعلق می‌گیرد.


جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...