صفحه اصلی / اخبار داخلی / تشریح آخرین وضعیت تخریب هتل آرینا
تشریح آخرین وضعیت تخریب هتل آرینا - تصویر 1

تشریح آخرین وضعیت تخریب هتل آرینا

ایجاد شده: 29/آبان/1397       آخرین ویرایش: 29/آبان/1397

به گزارش هتل‌نیوز "مهر طلب" رئیس حوزه قضایی شهرستان رودبار قصران به تشریح عملکرد این حوزه قضایی در زمینه رفع تصرفات اراضی غیرمجاز و آخرین وضعیت تخریب هتل معروف در بستر رودخانه جاجرود یعنی هتل "آرینا" پرداخت.

رئیس حوزه قضایی رودبار قصران در رابطه با پرونده هتل "آرینا" اظهار داشت: دستگاه قضایی از همان ابتدای تشکیل پرونده با قدرت وارد شد و تمامی تذکرات لازم را به سازمان‌ها و دستگاه‌های ذی‌ربط داد.

"مهر طلب" ابراز داشت: پس از کش و قوس‌های فراوان، این پرونده در کمیسیون 99 شهرداری بررسی و حکم سه طبقه هتل صادر و مبلغی هم به عنوان جریمه نقدی برای مالک در نظر گرفته شد. 

وی افزود: پس از شکایت مالک نسبت به این رای، دیوان عدالت اداری در سال 94 حکم کمیسیون شهرداری را تائید کرد و بر اساس قانون باید سه طبقه از این هتل تخریب شود.

وی در خصوص عدم اجرای این حکم گفت: پاسخ این سوال را باید از مدیران و مسئولان ذی‌ربط جویا شد که چرا پس از این همه مدت هنوز نسبت به اجرای حکم اقدامی نکرده‌اند.

وی افزود: اجرایی این حکم وظیفه دستگاه قضایی نیست زیرا اجرای آرای کمیسیون ماده 99 شهرداری به وزارت کشور، فرمانداری و بخش‌داری‌ها مربوط است.

رئیس حوزه قضایی رودبار قصران، تصریح کرد: به عبارت دیگر حکم تخریب را کمیسیون 99 شهرداری صادر کرده و دردیوان عدالت اداری قطعی شده است پس اجرای آن در اختیار دادگستری نیست و وزارت کشور و مجموعه‌های تحت مدیریت آن باید مجری تخریب باشند.




جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...