صفحه اصلی / اخبار داخلی / تخفیف ویژه هتل‌های شیراز به مناسبت نمایشگاه گردشگری پارس
تخفیف ویژه هتل‌های شیراز به مناسبت نمایشگاه گردشگری پارس - تصویر 1

تخفیف ویژه هتل‌های شیراز به مناسبت نمایشگاه گردشگری پارس

ایجاد شده: 27/آبان/1397       آخرین ویرایش: 27/آبان/1397

به گزارش هتل‌نیوز "حسن سیادتان" رئیس جامعه هتلداران استان فارس با اشاره به برگزاری نمایشگاه گردشگری پارس طی روزهای 21 تا 24 آذرماه سال جاری از تخفیف 20 تا 40 درصدی هتل‌های شیراز طی مدت برگزاری این رویداد خبر داد.

"حسن سیادتان" ضمن اعلام این خبر، اظهار داشت: نمایشگاه گردشگری پارس پس از چند سال وقفه در یکی دو سال گذشته و با انجام برنامه‌ریزی‌های لازم برگزار شده است که بستری برای رونق گردشگری و هتلداری است.

"سیادتان" با اشاره به رویکرد اصلی برگزاری نمایشگاه گردشگری پارس، گفت: امسال توجه به گردشگری سلامت به عنوان یکی از رویکردهای نوین در عرصه گردشگری، می‌تواند رونق بیشتری به گردشگری استان فارس دهد زیرا شیراز نیز در این زمینه جایگاه ویژه‌ای دارد.

وی ارائه پکیج‌های ویژه گردشگران سلامت را یکی از راهکارها برای استفاده بیشتر هتل‌ها در این نوع گردشگری معرفی کرد و گفت: جامعه هتلداران استان فارس این آمادگی را دارد تا با همکاری بیمارستان‌های واجد شرایط، این امکان را برای گردشگران خارجی ایجاد کند.

رئیس جامعه هتلداران استان فارس در پایان گفت: هتل‌ها در حال حاضر استفاده کمی از گردشگری سلامت می‌کنند در شرایطی که همکاری بیشتر میان متولیان امر و جامعه هتلداران می‌تواند سهم هتل‌های فارس از این حوزه را افزایش دهد.



جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...