صفحه اصلی / اخبار داخلی / تجمیع حوزه‌های مختلف گردشگری در نمایشگاه‌ها جذابیت بیشتری برای مخاطبان خواهد داشت
تجمیع حوزه‌های مختلف گردشگری در نمایشگاه‌ها جذابیت بیشتری برای مخاطبان خواهد داشت - تصویر 1

تجمیع حوزه‌های مختلف گردشگری در نمایشگاه‌ها جذابیت بیشتری برای مخاطبان خواهد داشت

ایجاد شده: 11/آذر/1397       آخرین ویرایش: 11/آذر/1397

مدیرعامل شرکت "رویا طرح داخلی" در گفتگو با هتل‌نیوز در رابطه با دومین نمایشگاه اختصاصی گردشگری، صنعت غذا و نوشیدنی که طی روزهای 7 تا 9 آذرماه در محل هتل "هما 1" مشهد برگزار شد، اظهار داشت: مبحث غذا یکی از مهمترین عوامل تاثیرگذار در جذب توریست و گردشگر است که خوشبختانه استان خراسان رضوی و شهر مشهد نیز با توجه به سابقه طولانی حضور برندهای پرقدرت و معتبر تولیدکننده غذایی، حرف‌های بسیاری برای گفتن در این حوزه دارد.

مهندس "علی تمیزکار" ابراز داشت: نخستین دوره این نمایشگاه سال گذشته با محوریت غذا و شیرینی برگزار شد و برگزارکنندگان امسال تصمیم گرفتند تا این رویداد را به موضوع گردشگری پیوند دهند.

"علی تمیزکار" در خصوص حضور شرکت "رویا طرح داخلی" در این نمایشگاه و تشکیل پاویون تخصصی هتلداری، ابراز داشت: صنعت گردشگری دارای ابعاد مختلف مانند غذا، هتل، حمل و نقل، مراکز تفریحی، امکانات هوایی و ... است که به صورت یک زنجیره واحد به یکدیگر وابسته هستند. معتقدیم که تاکید صرف بر یک حوزه خاص مانند غذا به تنهایی نمی‌تواند باعث جذب مخاطبان به نمایشگاه‌های اینچنینی شود و بایستی تجمیع صورت گیرد.

وی هدف اصلی شرکت "رویا طرح داخلی" داخلی از حضور در این رویداد نمایشگاهی را ماهیت دادن به صنعت گردشگری معرفی کرد و گفت: در پی این بودیم تا از یک سو ارتباط لازم با متخصصان این حوزه برقرار شود و از سوی دیگر مخاطب عام نیز با جذابیت‌های صنعت هتلداری و به طور کلی هر آنچه از ابتدا تا انتها در یک هتل می‌گذرد، آشنا شود.

مدیرعامل شرکت "رویا طرح داخلی" در پاسخ به سوال خبرنگار هتل‌نیوز در خصوص نحوه اجرای پاویون تخصصی هتلداری از سوی این شرکت در این نمایشگاه، گفت: ما تمام داستان یک هتل را تعریف کردیم و بخش‌های مختلف عملیات هتلداری از جمله سرمایه‌گذاری، طراحی، دکوراسیون، تجهیزات، اکسسوار، بهره‌برداری، آموزش و بروزسانی را به صورت یک فرایند واحد اجرا کردیم.

وی در پایان گفت: خوشبختانه استقبال بسیار خوبی از پاویون تخصصی هتلداری در دومین نمایشگاه اختصاصی گردشگری و صنعت غذا بعمل آمد تا جایی که بسیاری از شرکت‌های بزرگ و معتبر سرمایه‌گذار در این حوزه تقاضای اختصاص فضایی بزرگتر جهت حضور خود در این پاویون را مطرح کردند.



جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...