صفحه اصلی / اخبار داخلی / تجزیه طلبی به مجمع ملی تشکل‌های گردشگری کشور رسید
تجزیه طلبی به مجمع ملی تشکل‌های گردشگری کشور رسید - تصویر 1

تجزیه طلبی به مجمع ملی تشکل‌های گردشگری کشور رسید

ایجاد شده: 20/مهر/1401       آخرین ویرایش: 20/مهر/1401

به گزارش هتل نیوز و بنابر اطلاع واصله از منابع آگاه ؛ شب گذشته و در پى دعوت غير رسمى رئیس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی، برخى از اعضاى مجمع، من جمله رئیس هیات مدیره تشکل حرفه‌ای راهنمایان گردشگری و ٤ عضو ديگر در يک دورهمى شبانه و به صرف شام گرد هم آمدند.

با توجه به مفاد اساسنامه مجمع تشکل‌ها كه مصوب ۱۶ عضو  از روساى تشکل‌هاى گردشگری است، برگزارى هرگونه مجمع و تشكيل جلسه در اين تشكل با دعوت دبير، موافقت كليه اعضا و حضور بيش از نيمى از اعضا امكانپذير خواهد بود.

با اين حال اين اقدام يكجانبه و با اهدافی نامعلوم، براى كسب مسند رياست مجمع و  بدون رعايت ضوابط، اقدام شايسته‌اى نيست و چهره خسته گردشگرى را مخدوش‌تر می‌نمايد.

براى بدنه گردشگرى كشور كه اين روزها بيش از هر زمان ديگر دچار آسيب‌هاى روحى، اجتماعى و اقتصادى شده و نياز به انسجام و وحدت رويه دارد، اينگونه رفتارهاى غيرحرفه اى و تجزيه طلبى در بخش خصوصى گردشگرى، بسيار نااميد كننده و  تاسف‌بار است و نتیجه‌ای جز تخریب و تضعيف اتحاد بخش خصوصی ندارد.

لازم به ذکر است در جلسه شب گذشته که " حرمت اله رفیعی " رئیس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی با کسب ۶ رای به عنوان رئیس مجمع انتخاب شده است، دبیر مجمع تشکل های ملی ( رئیس جامعه حرفه‌ای هتلداران ایران )، رئیس جامعه تورگردانان کشور، رئیس جامعه گردشگری الکترونیکی ایران و سایر اعضای مهم این تشکل حضور نداشته‌اند.


برچسب‌ها:   
جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...