به گزارش ایتنا ؛ "محمدحسین جبلعاملی" رئيس گروه علمی دوره MBA گردشگری سازمان مدیریت صنعتی در دومین نشست شورای سیاستگذاری دوره MBA گردشگری سازمان مدیریت صنعتی گفت : هدف اصلی این دوره، تقویت بازاریابی، تجاریسازی و مدیریت داراییهای گردشگری است. این رویکرد امکان الگوبرداری از سیستمهای موفق خارجی را فراهم میکند.
وی افزود : دوره شامل سه واحد پایه بر اساس اصول مدیریت و ۱۷ درس تخصصی است که میان چهار رشته مشترک هستند. همچنین، گرایشهایی با سه درس تخصصی و شش واحد ویژه برای هر گرایش تعریف شده است.
او تاکید کرد : تورهای اجرایی برای آشنایی شرکتکنندگان با واقعیتهای صنعت طراحی شده است. علاوه بر این، هفت سمینار تخصصی دو ساعته با حضور استادان اجرایی برگزار خواهد شد تا موضوعات و چالشهای واقعی صنعت گردشگری به اشتراک گذاشته شود.