صفحه اصلی / اخبار داخلی / بیانیه شدید اللحن اعضای هیات‌مدیره جامعه هتلداران در واکنش به اظهارات برخی افراد در خصوص واگذاری عاملیت چهارم طرح تطبیق
بیانیه شدید اللحن اعضای هیات‌مدیره جامعه هتلداران در واکنش به اظهارات برخی افراد در خصوص واگذاری عاملیت چهارم طرح تطبیق  - تصویر 1

بیانیه شدید اللحن اعضای هیات‌مدیره جامعه هتلداران در واکنش به اظهارات برخی افراد در خصوص واگذاری عاملیت چهارم طرح تطبیق

ایجاد شده: 7/اسفند/1397       آخرین ویرایش: 14/اسفند/1397

در درجه اول از برخی افراد در تعجبیم که اظهارات مسئول‌ترین افراد جامعه هتلداران در خصوص مسائل صنعت هتلداری را غیرمسئولانه و غیرحرفه‌ای می‌دانند.

جامعه هتلداران ایران همواره همراه با سازمان متولی گردشگری بدون هیچگونه تشنج‌آفرینی در راستای رشد و تعالی صنعت هتلداری کشور، پیشگام بوده است.

بر خلاف اظهارات مطرح شده از سوی این افراد، عاملیت چهارم طرح تطبیق به دست خود هتلداران واگذار نخواهد شد بلکه این وظیفه بر عهده جامعه هتلداران است.

جامعه هتلداران هم‌اکنون با دقت و ریزبینی بر تمامی موارد مربوط به صنعت هتلداری کشور، رسیدگی می‌کند و بر عملکرد زیرمجوعه‌های خود نظارت کافی دارد و در طول این مدت نیز صلاحیت و کفایت خود را ثابت نموده است.

آیا واگذاری مسئولیت عامل چهارم طرح تطبیق به جامعه هتلداران ناشی از عدم صلاحیت مجریان فعلی این طرح نیست؟

تصمیم‌گیری در خصوص واگذاری امور بر عهده سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور بوده و ریاست سازمان نیز بهترین گزینه را جامعه هتلداران تشخیص داده است.

جامعه هتلداران ایران برای اجرای وظایف قانونی خود هیچ نیازی به جلسات پشت پرده ندارد و همواره شفاف، عمل کرده است.

شایعه پراکنی و تخطئه آفرینی برخی دوستان که نگران از دست دادن درآمد خود هستند به هیچ عنوان شایسته نیست.

هیات‌مدیره جامعه هتلداران که از سوی تمامی فعالان این صنعت در سراسر کشور انتخاب شده‌اند با تمام قدرت در جهت احقاق حق همکاران خود تلاش خواهد کرد.

رئیس، نایب‌رئیس و دیگر اعضای هیات‌مدیره هیچ نیازی به مطرح‌سازی نام خود ندارند و هیچ منفعت مالی از این موضوع کسب نمی‌کنند.

در پایان خواهشمندیم، افرادی در این خصوص اظهار نظر نمایند که متخصص این حوزه بوده و به رنج و درد هتلداران آشنا باشند.

کامیار اسکندریون - عضو هيات‌مديره و دبیر جامعه هتلداران ایران



جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...