صفحه اصلی / اخبار خارجی / بیانیه رسمی اقامتگاه Wynn
بیانیه رسمی اقامتگاه Wynn - تصویر 1

بیانیه رسمی اقامتگاه Wynn

ایجاد شده: 10/بهمن/1396       آخرین ویرایش: 10/بهمن/1396

اقامتگاه Wynn امروز در بیانه ای رسمی در مورد رئیس و مدیر عامل شرکت یعنی آقای Steve Wynn اظهار داشت:

هیئت مدیره اقامتگاه Wynn امروز اعلام کردند که علیرغم میل باطنی شان، با استعفای آقای Steve Wynn به عنوان مدیر عامل و رییس هیئت مدیره این شرکت موافقت کرده اند. هیئت مدیره بلافاصله آقای Matt Maddox را که در حال حاضر مدیر این شرکت بود به عنوان مدیر عامل و آقای Boone Wayson را به عنوان ریاست غیر عملیاتی هیئت مدیران منصوب کردند.

آقای Steve Wynn در واقع موسس و بنیانگذار اقامتگاههای Wynn و فردی بسیار تاثیر گذار در صنعت بازی در شهر لاس وگاس بود. وی همچنین فردی خیرخواه و رهبری دوست داشتنی بود. او نقش بسیار مهمی در تبدیل لاس وگاس به مقصد سرگرمی ایفا کرده است. او همچنین گروهی از مدیران اجرایی جهان را جمع آوری کرد که با استانداردهای عالی شایستگی همسو باشند. استانداردهایی که خود آنها را خلق کرده بود و برند Wynn نماینده اجرایی آنها بود.

این مدیر تاثیرگذار لاس وگاس مدرن را خلق کرد. وی این شهر را به یک نیروگاه اقتصادی کشور تبدیل کرد و از این شهر یک مقصد توریستی در سراسر جهان ساخت. او بیشترین اقامتگاههای نمادین و امکانات تفریحی را در لاس وگاس طراحی و اجرا کرد. از جمله این طرحها میتوان به Mirage، جزیره گنج، Bellagio، Wynn Las Vegas و Encore at Wynn Las Vegas نام برد.

شخصا از هرآنچه که در راستای بالندگی اسم شرکت ساخته ایم بسیار بر خود میبالم.

اقامتگاه Wynn Macau که اولین اقامتگاه آقای Wynn در بخش SAR از ماکائو در چین میباشد، توسط مجله Forbes Travel Guide به عنوان بهترین اقامتگاه در جهان معرفی شده است. شرکت آقای Wynn همراه با شرکت Wynn Palace در Cotai، به عنوان برترین شرکت هتلهای مستقل در جهان شناخته میشود که بیشترین جوایز پنج ستاره را به خود اختصاص داده است.

نکته جالب توجه دیگر در این شرکت این است که بیش از 40 درصد مدیران آن را خانمها تشکیل میدهند که این امر در صنعت بازی بالاترین میزان است. این شرکت اعلام کرده است که با قدرت تمرکز خود بر فعالیتهایش در Wynn Macau، Wynn Palace و Wynn Las Vegas ادامه خواهد داد و در پی بازگشایی اولین فاز Wynn Paradise Park (پارک بهشت Wynn) میباشد که هم اکنون در زمین گلف Wynn در دست احداث است. پروژه بعدی این شرکت، ساخت Wynn Boston Harbor (بندر بوستون Wynn) است که قرار است تا سال 2019 افتتاح شود.

اظهارات آقای Steve Wynn:

در دوهفته گذشته دریافته ام که تحت حملات شدیدی از نظرات منفی در جامعه قرار گرفته ام. همانطور که به جو ایجاد شده در اثر این موضوعات فکر میکردم، به این نتیجه رسیدم که نمیتوانم در نقشها و مشاغل فعلی موثر باشم. بنابراین به سرعت تصمیم گرفتم از مقام مدیر عاملی و ریاست هیئت مدیره اقامتگاههای Wynn استعفا دهم. شرکتی که خودم موسس آن بودم و به آن عشق میورزم.

من به همراه تیم اقامتگاههای Wynn، خانه ای را از خشت بالا بردیم و میتوان گفت موسسه ای بنا نهادیم که برای مدتی طولانی دوام خواهد یافت. موسسه ای که در آن از مجموعه ای از بهترین طراحان و معمارانی که تا به حال گرد هم آمده اند، دعوت کردیم. شخصا از هرآنچه که در راستای بالندگی اسن شرکت ساخته ایم بسیار بر خود میبالم.

برنامه جانشین پروری که هیئت مدیره آنرا رقم زد را با تمام وجود تایید میکنم و میپذیرم که آقای Matt Maddox به عنوان مدیرعامل شرکت جایگزین اینجانب شده است. با حضور Matt، اقامتگاههای Wynn در اختیار آدم خوبی قرار خواهد داشت.

میخواهم از تمام کارمندانی که باعث شدند اقامتگاه Wynn به بهترین اقامتگاه دنیا بدل شود و برای پشتیبانی این کارمندان در هفته های اخیر بسیار سپاسگزاری کنم. مهمتر از همه اینکه از همه تقاضا دارم که به وجود این شرکت افتخار کنید و مطمئن باشید که این شرکت همواره شیوه های جدید بسیاری در راضی و خشنود کردن مهمان خواهد داشت.


برچسب‌ها:   
جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...