صفحه اصلی / اخبار داخلی / بوروکراسی مشکل اصلی سرمایه‌گذاری در گردشگری کشور است / عدم وجود هتل 5 ستاره در استان قزوین تاسف‌بار است
بوروکراسی مشکل اصلی سرمایه‌گذاری در گردشگری کشور است / عدم وجود هتل 5 ستاره در استان قزوین تاسف‌بار است - تصویر 1

بوروکراسی مشکل اصلی سرمایه‌گذاری در گردشگری کشور است / عدم وجود هتل 5 ستاره در استان قزوین تاسف‌بار است

ایجاد شده: 24/تیر/1398       آخرین ویرایش: 24/تیر/1398

به گزارش هتل‌نیوز، معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور در جریان سفر به قزوین، عدم وجود هتل پنج ستاره در قزوین را مایه تاسف و به دور از شان و جایگاه این استان دانست و ابرازی امیدواری کرد تا گردشگری قزوین با کمک استاندار، متحول شود.

"علی‌اصغر مونسان" با اشاره به سرمایه‌گذاری 180 هزار میلیارد تومانی در حوزه صنعت گردشگری، اظهار داشت: بر اساس آمار رسمی منتشر شده از سوی بانک مرکزی، 11.8 میلیارد دلار سهم صنعت گردشگری از تولید ناخالص ملی ( GDP ) کشور بوده که این میزان برابر است با 3 درصد؛ هدف نهایی ما رساندن این رقم به 6 درصد است که برای رسیدن به آن نیازمند 30 میلیارد دلار سرمایه‌گذاری در این حوزه هستیم.

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، یکی از مشکلات اساسی کشور در سرمایه‌گذاری به ویژه در بخش گردشگری را بوروکراسی، دانست و ابراز داشت: اخذ استعلام‌های متعدد از دستگاه‌های مختلف، این روند را طولانی می‌کند.

وی در پایان گفت: کوتاه شدن مسیر و فرایند اخذ مجوز برای سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف در دستور کار دولت قرار گرفته است و خوشبختانه شاهد هستیم که در حوزه گردشگری، اخذ مجوزها از 7 ماه به یک و دو ماه رسیده است. 


جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...