صفحه اصلی / اخبار داخلی / بهره برداری از پنج طرح گردشگری در رامسر
بهره برداری از پنج طرح گردشگری در رامسر - تصویر 1

بهره برداری از پنج طرح گردشگری در رامسر

ایجاد شده: 5/خرداد/1400       آخرین ویرایش: 5/خرداد/1400

به گزارش هتل نیوز و به نقل از ایرنا، پنج طرح گردشگری با سرمایه‌گذاری به میزان حدود ۹۵۰ میلیارد ریال روز سه‌شنبه در شهرستان رامسر به بهره‌برداری رسید.

با بهره برداری از این طرح های گردشگری شامل سفره خانه سنتی ، هتل آپارتمان ، یک مرکز آب درمانی ، دو واحد اقامتگان بوم گردمی، برای  ۱۸۴ نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم اشتغالزایی شده است.

" نادر سحرخیز " رئیس میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع رامسر در آیین افتتاح این پروژه ها گفت: سفره خانه سنتی ۳۶۰ طلایی بر فراز برج چشم انداز با برخورداری از امتیازهای ویژه نظیر رستوران گردان با سرمایه گذاری  ۷۱۰ میلیارد ریالی توسط بخش خصوصی به بهره داری رسید.

نادر سحرخیز افزود که این سفره خانه سنتی ظرفیت پذیرایی از ۶۰۰ نفر را به طور همزمان دارد و با افتتاح آن ۹۰ نفر مشغول کار شده اند.

وی گفت: هتل آپارتمان آرامسر هم در زمینی به مساحت ۸۳۴ متر و با زیربنای هزار و ۲۱۳ متر مربع، در پنج طبقه در منطقه سیاسان ساخته و بهره برداری شده است.

این مسئول افزود : برای تکمیل و راه اندازی این هتل آپارتمان ۱۵۰ میلیارد ریال هزینه شده که از این میزان ۱۷ میلیارد ریال به صورت تسهیلات بانکی و بقیه آورده بخش خصوصی بوده است.

رئیس اداره میراث فرهنگی رامسر گفت که این هتل آپارتمان دارای ۱۷ واحد اقامتی است و برای ۶۲ نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم شغل ایجاد کرده است.

وی مرکز آب درمانی شفای رامسر را از دیگر طرح های افتتاحی امروز معرفی کرد و گفت : این مرکز با اعتبار ۷۳ میلیارد ریال به بهره برداری رسید که از این مقدار ۱۴ میلیارد ریال به صورت تسهیلات بانکی بود.

سحرخیز افزود : این مرکز آب درمانی در زمینی به مساحت سه هزار ۲۲۵ متر مربع ساخته شده و دارای استخرهای آبدرمانی، سونای خشک، ماساژ است که طرفیت پذیرایی همزمان از ۱۵۰ نفر را دارد و برای ۲۵ نفر هم شغل ایجاد کرده است.

وی اقامتگاه بوم گردی “سد خنم” و “کوکه” را هم از دیگر طرح های افتتاح شده امروز معرفی کرد و گفت : در واقع مدارس روستاهای "کیلیج کوه" و "واچکلایه" تبدیل به این دو بومگردی شده است.

رئیس اداره میراث فرهنگی رامسر توضیح داد : اقامتگاه  بومگردی سد خنم در زمینی به مساحت یکهزار و ۸۰۰ متر مربع ساخته شده که دارای ۲ واحد ساختمانی به همراه ۶ کلبه چوبی است و برای آن هشت میلیارد ریال سرمایه گذاری شده و سه نفر هم با بهره برداری از آن مشغول کار شده اند.

وی افزود : اقامتگاه بوم گردی کوکه هم در زمینی به مساحت ۲ هزار و ۸۰۰ متر مربع با زیربنای ۳۰۰ مترمربع ساخته  شده که برای آن هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال هزینه و برای چهار نفر ایجاد شغل شده است.


جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...