صفحه اصلی / اخبار خارجی / بهترین هتلهای آمریکای شمالی و اروپا
بهترین هتلهای آمریکای شمالی و اروپا - تصویر 1

بهترین هتلهای آمریکای شمالی و اروپا

ایجاد شده: 27/بهمن/1396       آخرین ویرایش: 27/بهمن/1396

انجمن آژانسهای مسافرتی امریکا فهرستی از بهترین هتلهای آمریکای شمالی و اروپا را اعلام کرد.

این فهرست که به تازگی اعلام شده شامل 10 هتل قابل توجه در طول سال 2017 میباشد.

  1. هتل LondonHouse در شیکاگو

ساختمان این هتل قبلا متعلق به یک شرکت بیمه بوده است و پس از آن در دهه 60 میلادی محل یک کلوپ شبانه بسیار معروف بوده است. اما امروز این ساختمان که جزئی از هتلهای برند Curio از هتلهای هیلتون میباشد، یک ساختمان بسیار شیک و یک هتل مستقل است که البته احترام خاصی برای ساکنین پیشین این مکان قائل است.

  1. اقامتگاه Four Seasons در O‘ahu – جزیره ای در ایتالیا

آنهایی که تا کنون به مجتمع اقامتی Ko Olina در کرانه غربی O‘ahu نرفته اند، چیزهایی زیادی را از دست داده اند! از ساحلهای پنهان و مردابهای آرامش بخش گرفته تا خدمات بسیار رضایت بخش مواردی هستند که اقامتگاه Four Seasons را در آن ساحل آفتابی یکی از مقاصد ضروری برای سفر ساخته است. مهمانها میتواند از یک اتاق بسیار بزرگ، غذاهای ایتالیایی مجلل، درمانهای بسیار راحت در یک اسپا و یکی از معروف ترین بوفه های وعده غذایی بین صبحانه و ناهار لذت ببرند.

  1. اقامتگاه شرایتون در Maui

این اقامتگاه فریبنده در Ka’anapali ممکن است حدود 50 سال قدمت داشته باشد اما در سال 2017 ثابت کرد که سال بسیار خوبی برای این اقامتگاه بوده است. این اقامتگاه تعهد کرد که در حمایت از اقیانوسهای جهان از نوشیدنیهایی که در ظروف پلاستیکی هستند خلاص شود درحالیکه قدم در یک انقلاب در راستای منوی خود در پاییز گذاشت. این هتل یکی از مقاصد بسیار معروف برای بازدید کنندگان از Maui به شمار میرود.

  1. هتل Sonnenalp در کوه های آلپ در سوییس

هتلهای بسیار زیادی در منطقه Vail وجود دارند که میتوان آنها را برای اقامت برگزید اما هتل Sonnenalp میتواند بهترین انتخاب شما باشد. این هتل که عضوی از هتلهای پیشرو در دنیا است و جدای از صمیمیت و فریبندگی جوامع کوهستانی قدیمی که در این هتل جریان دارد، دکوراسیون آنتیک و منوی درخشان آن به ویژه همراه با غذای مخصوص خود یعنی raclette که نوعی پنیر مخصوص آب شده به همراه سیب زمینی است و fondue که یک غذای مخصوص همراه با سس گرم میباشد، بسیار چشم نواز و منحصر به فرد است.

  1. هتل Park Hyatt در نیویورک

هتلهای Park Hyatt به تجهیزات درجه یک و تراز اول خود در سراسر جهان معروف هستند اما مکان این هتل در نیویورک به مهمانان یک مهمان نوازی خبره و ماهرانه ارائه میدهد که مخصوص “شهری است که هرگز نمیخوابد”. آثار پست مدرنیزم و اتاقهایی که بسیار بزرگ اما دنج و راحت هستند تنها نیمی از مزایای این هتل را نشان میدهند. یک استخر پنت هاوس چند طبقه که مخصوص عکسهای اینستاگرامی است نیز از دیگر امکانات منحصر به فرد این هتل است.

  1. مهمان خانه Rosewood در Anasazi در شهر New Mexico

شهر Santa Fe که Anasazi در آنجا قرار گرفته، یک دهکده همیشه خواب آلود است که حس یک مکان بسیار ایده آل را به انسان القا میکند.

این هتل بوتیک بسیار کوچک به مهمانان دقیقا حسی را میدهد که به دنبال آن هستند. این حس میتواند از طریق یک منوی بسیار مفصل و محلی از بهترین غذاهای سنتی و یا فضاهای بسیار عالی و ساکت برای تفکر باشد و یا اتاقهای روستایی با شومینه که مهمان میتواند پنجره اتاقش را رو به کوههای بی نظیر و هوای سرد کوهستانی بگشاید و با صدای زنگ سنتی در صبح از خواب بیدار شود.

  1. هتل Le Metropolitan در پاریس

آنهایی که فکر میکند سفر به پاریس به معنای خدمات بی خود و اتاقهای قوطی کبریتی است، در این گنجینه قرن شانزدهمی که قیمت مناسبی دارد و دارای 36 اتاق است، بسیار لذت خواهند برد. این هتل تنها چند قدم با Trocadero فاصله دارد و به محض خارج شدن از در جلویی هتل، نمایی از برج ایفل را در جلوی خود خواهید داشت که البته منظره برج ایفل را در بسیاری از اتاقهای هتل نیز میتوان داشت.

امکانات هتل عبارتند از یک استخر و یک رستوران که کیفیت آن به گونه ای است که باورتان نمیشود این غذا در هتل تهیه شده است!

  1. اقامتگاه Ritz-Carlton در Lake Tahoe در کالیفرنیا

چه پیر باشید و چه جوان، خاطرات زیادی در این هتل جذاب خواهید داشت. این خاطرات ممکن است در اسپای هتل یا اسکی یا کافه شاپ à gogo with Moët همراه با پنجه های خرچنگ و میگو رخ دهد یا با شیرینی s’mores که با مارش ملوی طعم دار خانگی درست میشود و یا با باربکوی بسیار لذت بخش و یک منوی انتخابی بسیار تاثیر گذار از قهوه های اعتیادآور.

  1. هتل Hollywood

طرفداران فیلمهای هالیوود میتواند در لابی این هتل نوشیدنی سفارش دهند و در مورد اسکار های گذشته فکر کند. سالن رقص این هتل مکان برگزاری اولین مراسم جوایز آکادمی بوده است. این هتل یک رستوران دارد که 24 ساعته فعال است و میتواند بهترین برگرهای شهر را در هر زمان از شبانه روز در اتاقتان سرو کند.

  1. هتل JW Marriot در Los Cabos در مکزیک

این هتل جدید توانسته است با معماری خیره کنده خود که الهام گرفته از چندین سبک معماری مکزیکی و معماری مدرن و معاصر است، فضایی از آرامش بسیار زیادی را برای مهمانان ایجاد کند. این هتل آرامش بخش از اقامتگاههای دیوانه کنده اطراف که تا کنون منطقه را پر کرده بودند بسیار متفاوت است. رستوران این هتل در منطقه بی نظیر است. شما میتوانید روزهایتان را با حمام آفتاب در چندین استخر هتل همراه با خدمات فراوان در کنار این استخر بگذرانید.


برچسب‌ها:   
جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...