صفحه اصلی / اخبار داخلی / بزرگترین گردهمایی فعالان گردشگری و صنایع دستی در اصفهان
بزرگترین گردهمایی فعالان گردشگری و صنایع دستی در اصفهان - تصویر 1

بزرگترین گردهمایی فعالان گردشگری و صنایع دستی در اصفهان

ایجاد شده: 27/خرداد/1398       آخرین ویرایش: 27/خرداد/1398

به گزارش هتل‌نیوز، یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت گردشگری و صنایع دستی اصفهان توسط شرکت "کیان فرتاک هستی" از شرکت‌های تابعه "هلدینگ کافل" برگزار می‌شود و میزبان شرکت‌کنندگان داخلی و خارجی، شهرهای خواهرخوانده اصفهان، اساتید و فعالان داخلی و خارجی حوزه گردشگری و صنایع دستی خواهد بود.

دبیر اجرایی یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع دستی اصفهان در حصوص ضرورت و دلایل برگزاری این رویداد، گفت: اصفهان یکی از توریست‌پذیرترین شهرهای دنیاست و به همین دلیل برگزاری این نمایشگاه، فرصت بسیار مغتنمی برای توسعه اقتصادی و فرهنگی این شهر به حساب می‌آید.

"ستار کیان‌پور" اظهار داشت: برگزاری نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی، بهترین بستر برای توسعه صنعت توریسم در شهر اصفهان در تمامی ابعاد است. از سوی دیگر در برگزاری این نمایشگاه سعی شده تا تمام استانداردهای بین‌المللی رعایت شود تا بتوان این نمایشگاه را در سراسر جهان معرفی کرد. 

وی تصریح کرد: حضور شهرهای خواهرخوانده و اساتید بین‌المللی حوزه گردشگری و صنایع دستی مانند خانم "غدا هیجاوی" از جمله مصادیق رعایت اصول و استانداردهای بین‌المللی در برگزاری این نمایشگاه است.

"ستار کیان‌پور" در ادامه گفت: در بخش داخلی نیز سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور، استانداری اصفهان، شهرداری و شورای شهر اصفهان و همچنین دفتر وزارت امور خارجه در اصفهان، حمایت‌های قابل توجهی برای برگزاری هر چه حرفه‌ای تر این نمایشگاه داشته‌اند.

"کیان‌پور" افزود: با هدف ارتقای سطح سواد عمومی در زمینه گردشگری و صنایع دستی و همچنین بسترسازی برای ارتباط بهتر شرکت‌ها با یکدیگر، تعداد 36 رویداد جانبی از جمله نشست تخصصی استفاده از ظرفیت‌های سفارت‌خانه‌ها برای توسعه گردشگری و صنایع دستی و نشست تحول بزرگ گردشگری ایران با روابط‌عمومی آنلاین برای این نمایشگاه در نظر گرفته شده است.

یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع دستی اصفهان طی روزهای 28 لغایت 31 خردادماه 1395 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی اصفهان واقع در پل تاریخی شهرستان، برگزار خواهد شد.


جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...