صفحه اصلی / اخبار خارجی / بزرگترین سرقت اطلاعاتی تاریخ صنعت هتلداری جهان + جزئیات
بزرگترین سرقت اطلاعاتی تاریخ صنعت هتلداری جهان + جزئیات - تصویر 1

بزرگترین سرقت اطلاعاتی تاریخ صنعت هتلداری جهان + جزئیات

ایجاد شده: 11/آذر/1397       آخرین ویرایش: 12/آذر/1397

دفتر گروه هتل‌های بین‌المللی Marriott به عنوان یکی از بزرگترین زنجیره‌های هتلداری جهان طی بیانیه‌ای اعلام کرد در پی وجود یک حفره امنیتی، جزئیات اطلاعات حدود 500 میلیون نفر از مسافران هتل‌های این گروه در سراسر دنیا به سرقت رفته است.

به گزارش هتل‌نیوز بر اساس این بیانیه، سرقت اطلاعات مسافران هتل‌های Starwood که از زیرمجموعه‌های گروه هتل‌های بین‌المللی Marriott به حساب می‌آید از سال 2014 صورت گرفته است و گروهی که مجوز دسترسی به این اطلاعات را نداشته، آنها را کپی نموده است.

هتل‌های Starwood شامل چندین برند هتل از جمله Sheraton، Westin، Four Points، W و ... است و در این میان اطلاعاتی نظیر نام، آدرس، ایمیل، شماره گذرنامه، شماره تماس، تاریخ تولد، جنسیت، زمان ورود و خروج، تاریخ رزرو، تاریخچه تماس‌ها و ... به سرقت رفته است.

از سوی دیگر و بر اساس اعلام برخی رسانه‌ها، اطلاعات حساب‌های بانکی تعدادی از میهمانان نیز در اثر این اتفاق به سرقت رفته است که باعث کاهش شدید شاخص سهام Marriott و آغاز تحقیقات گسترده در سه ایالت آمریکا شده است.

مدیرعامل گروه هتل‌های زنجیره‌ای بین‌المللی Marriott با صدور بیانیه‌ای ضمن ابراز تاسف از بروز این اتفاق برای مشتریان خود، اعلام کرد: این گروه تماس تلاش خود برای بهبود شرایط را انجام می‌دهد.

گروه هتل‌های Marriott به منظور پیگیری این موضوع و اطلاع‌رسانی بهتر به مشتریان خود یک پایگاه اینترنتی و یک مرکز ارتباطی راه‌اندازی نموده و قصد دارد به اشخاصی که طی این حادثه خسارت دیده‌اند از طریق ایمیل اطلاع‌رسانی کند.



جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...