صفحه اصلی / اخبار داخلی / برگزاری نشست هم‌اندیشی توسعه گردشگری شهرستان کلاردشت با حضور معاون رئیس‌جمهور
برگزاری نشست هم‌اندیشی توسعه گردشگری شهرستان کلاردشت با حضور معاون رئیس‌جمهور - تصویر 1

برگزاری نشست هم‌اندیشی توسعه گردشگری شهرستان کلاردشت با حضور معاون رئیس‌جمهور

ایجاد شده: 16/اردیبهشت/1398       آخرین ویرایش: 16/اردیبهشت/1398

به گزارش هتل‌نیوز، جلسه هم‌اندیشی توسعه گردشگری شهرستان کلاردشت با حضور "علی‌اصغر مونسان" معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مازندران، نماینده مردم کلاردشت، چالوس و نوشهر در مجلس شورای اسلامی، فرماندار کلاردشت و جمعی دیگر از مسئولین استانی و شهرستانی در هتل "تخت جمشید" برگزار شد.

معاون رئیس‌جمهور در این نشست، اظهار داشت: اشتغال در حوزه گردشگری بر خلاف سایر مشاغل با کمترین سرمایه‌گذاری یعنی با مبلغ حدود 50 تا 70 میلیون تومان ایجاد می‌شود و نکته مهم‌تر اینکه متوسط زمان بهره‌برداری از طرح‌ها در حوزه گردشگری، حدود یکسال است.

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با اشاره به فشارهای مضاعف دشمن علیه کشور، ابراز داشت: صنعت گردشگری از تحریم‌های ظالمانه کمترین تاثیر را متحمل می‌شود زیرا می‌توان با توانمندی‌های موجود در کشور برای رونق این صنعت، کسب درآمدهای ارزی و بهبود کسب و کار، بهره برد.

وی گردشگری را صنعتی فرابخشی دانست و افزود: برای توسعه گردشگری در کشور، همه نهادها و دستگاه‌های اجرایی باید کمک کنند. البته در دیدار اخیر استانداران با رئیس‌جمهور نیز بر این موضوع تاکید شد.

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، تاکید کرد که سرمایه‌گذاران نباید برای دریافت مجوز برای سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری دچار تعلل شوند و همه مدیران گردشگری در استان‌ها باید این فرایند را تسهیل کنند.

مونسان اجرای طرح‌های بوم‌گردی را فرصتی برای پیشگیری از مهاجرت روستائیان به شهرها دانست و گفت: زیرساخت‌های لازم در این حوزه نیز باید مهیا شود و سرمایه‌گذاران نباید دچار مشکل شوند.

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در پایان اظهارات خود، وعده داد که این سازمان از سرمایه‌گذارانی که در کلاردشت قصد سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف از جمله تله کابین، جاده سلامت، پل معلق، هتل پنج ستاره و دیگر بخش‌های حوزه گردشگری را دارند، حمایت کند.


جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...