صفحه اصلی / اخبار داخلی / برگزاری نخستین جشنواره منطقه‌ای گردشگری “کودک و خانواده” همزمان با ایام نوروز
برگزاری نخستین جشنواره منطقه‌ای گردشگری “کودک و خانواده” همزمان با ایام نوروز - تصویر 1

برگزاری نخستین جشنواره منطقه‌ای گردشگری “کودک و خانواده” همزمان با ایام نوروز

ایجاد شده: 16/فروردین/1397       آخرین ویرایش: 16/فروردین/1397

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی کشور، اظهار داشت: به منظور افزایش نقش کودکان در تولید سفر و ایجاد نشاط و شادابی در بین خانواده‌ها، نخستین جشنواره گردشگری “کودک و خانواده” همزمان با ایام تعطیلات نوروزی در مناطق غربی کشور برگزار شد.

به گزارش هتل‌نیوز، معاون گردشگری کشور در خصوص جزئیات برگزاری این جشنواره گفت: کودکان همواره پیشرو درانتخاب مقصد گردشگری و جاذبه‌های سفر بوده‌اند و با توجه به این پتانسیل قصد داریم از ظرفیت انگیزشی کودکان برای توسعه سفرهای هدفمند بر مبنای نشاط خانوادگی بهره‌مند شویم.

مهندس “محمد محب‌خدایی” در ادامه با معرفی اسامی استان‌های هدف جشنواره گردشگری کودک و خانواده، ابراز داشت: استان همدان به عنوان استان محور گردشگری کودک و خانواده قرارگرفته است استانهای کرمانشاه، ایلام، کردستان، لرستان و مرکزی نیز از این ظرفیت استفاده خواهند کرد.

“محب‌خدایی” تصریح کرد: اجرای جشنواره‌ها و برنامه‌های متنوع و متعدد شاد، قطعا باعث رشد و شکوفایی صنعت گردشگری داخلی در مناطق کمتر توجه شده کشور که اتفاقا از جاذبه‌های ویژه برخوردارند، می‌شود.

وی در پایان افزود: جشنواره بزرگ تابستانی گردشگری کودک و خانواده نیز تابستان امسال با برنامه‌های ویژه در استانهای مختلف کشور اجرا خواهد شد.


برچسب‌ها:   
جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...