صفحه اصلی / اخبار داخلی / برگزاری موفقیت‌آمیز Road Show گردشگری ایران
برگزاری موفقیت‌آمیز Road Show گردشگری ایران - تصویر 1

برگزاری موفقیت‌آمیز Road Show گردشگری ایران

ایجاد شده: چهار روز قبل       آخرین ویرایش: چهار روز قبل

به گزارش ایتنا ؛ رویداد معرفی ظرفیت‌های گردشگری ایران تحت عنوان "Road Show" با هدف تقویت همکاری‌های گردشگری میان ایران و هند، تاکنون در دو شهر بمبئی و حیدرآباد برگزار شده است.

این رویداد که با حضور مقامات و فعالان گردشگری هر دو کشور برگزار شد، بستری برای شناخت بیشتر گردشگران ندی از جاذبه‌های گردشگری ایران و گسترش همکاری‌ها فراهم کرد.

نخستین بخش این رویداد در بمبئی، پایتخت اقتصادی هند، با حضور بیش از ۱۲۰ آژانس مسافرتی و مقامات دو کشور برگزار شد.

در این نشست "علی‌اصغر شالبافیان" معاون گردشگری ایران، بر اشتراکات فرهنگی میان ایران و هند تأکید و همکاری‌های بیشتر در این حوزه را ضروری دانست.

همچنین کارگردان مشهور سینمای هند به تجربه‌های خود از سفر به ایران اشاره کرده و ظرفیت‌های متنوع گردشگری ایران را معرفی کرد.

در بخش دوم این رویداد که در حیدرآباد برگزار شد، مقامات ایرانی و هندی بر مشترکات فرهنگی، از جمله خوراک و معماری، تأکید کردند.

معرفی جاذبه‌هایی مانند بریانی و چای ایرانی و بنای چهارمنار از جمله محورهای این نشست بود.

مقامات بر توسعه تورهای آشنایی برای اینفلوئنسرها و شخصیت‌های فرهنگی و همچنین تعاملات رسانه‌ای در جهت گسترش همکاری‌های گردشگری تأکید کردند.

این رویداد سه‌گانه با برگزاری در شهر دهلی‌نو به پایان خواهد رسید و تلاش دارد با ارائه تسهیلاتی چون لغو روادید و برقراری پروازهای مستقیم، گردشگران بیشتری از هند را به ایران جذب کند.


برچسب‌ها:   
جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...