صفحه اصلی / اخبار داخلی / برگزاری سمینار هوشمندسازی هتل‌ها در هتل درویشی مشهد
برگزاری سمینار هوشمندسازی هتل‌ها در هتل درویشی مشهد - تصویر 1

برگزاری سمینار هوشمندسازی هتل‌ها در هتل درویشی مشهد

ایجاد شده: 16/دی/1397       آخرین ویرایش: 16/دی/1397

به گزارش هتل‌نیوز، سمینار "هوشمندسازی هتل‌ها" با حضور "احمد دیناری" معاون سرمایه‌گذاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان خراسان رضوی در محل هتل "درویشی" مشهد، برگزار شد.

معاون سرمایه‌گذاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان خراسان رضوی در این سمینار با اشاره به اهمیت هوشمندسازی هتل‌ها در مدیریت موثر تجربه مشتری و افزایش کیفیت خدمات، اظهار داشت: زمانه تغییر کرده لذا ما نیز بایستی تغییر کنیم و به سمت هوشمندسازی واحدهای اقامتی حرکت کنیم.

"احمد دیناری" ابراز داشت: آنچه در تاسیسات گردشگری به ویژه هتل و واحدهای اقامتی به میهمانان عرضه می‌شود، خاطره و تجربه است و برای اینکه بتوان تجربه و خاطره‌ای شیرین و تکرارنشدنی برای میهمانان رقم زد بایستی از تجهیزات با کیفیت، خوب و به طور کلی عناصر اعتمادزا برای مشتریان استفاده کرد.

"دیناری" تصریح کرد: هوشمندسازی هتل‌ها نتایج و تاثیرات خوبی از جمله افزایش کیفیت خدمات، افزایش بهره‌وری، افزایش سرعت در ارائه خدمات، ارائه قدرت انتخاب به میهمانان برای مدیریت برنامه‌ها، ایجاد مزیت رقابتی پایدار، کاهش و کنترل هزینه‌ها و در نهایت افزایش رضایت میهمانان را در پی خواهد داشت.

معاون سرمایه‌گذاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان خراسان رضوی، تاکید کرد: هوشمندسازی هتل‌ها یک ابزار و استراتژی بازاریابی نوین در بازار امروزی است که مدیران تاسیسات گردشگری بایستی به سمت آن بروند تا ضمن صرفه‌جویی و افزایش سرعت در ارائه خدمات، بتوانند به ارتقای جایگاه خود در بازار گردشگری دست یابند.

وی در پایان با اشاره به استقرار یک سوم واحدهای اقامتی رسمی کشور در استان خراسان رضوی و شهر مشهد، گفت: واحدهای اقامتی مشهد همواره در هوشمندسازی و استفاده از ابزارهای نوین بازاریابی، پیشگام و پیشقدم بوده‌اند.



جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...