صفحه اصلی / اخبار داخلی / برگزاری تورهای گردشگری آزاد است
برگزاری تورهای گردشگری آزاد است - تصویر 1

برگزاری تورهای گردشگری آزاد است

ایجاد شده: 19/آبان/1399       آخرین ویرایش: 19/آبان/1399

به گزارش هتل‌نیوز، رئیس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی استان تهران، اظهار داشت: هیچ دستوری در ارتباط با ممنوعیت اجرای تور صادر نشده است.

"امیر پویان رفیعی‌شاد" با اعلام اینکه در مصوبه ستاد مقابله با کرونا اعلام شده ممنوعیت تردد برای اتومبیل‌های شخصی است، ابراز داشت: تا این لحظه گزارشی در خصوص اعمال محدودیت برای تورهای گردشگری به دست انجمن نرسیده است. 

"رفیعی شاد" افزود: البته توری برگزار نمی‌شود که مانع آن شوند. فقط معدود تور داخلی یا طبیعت‌گردی‌های غیرمجاز و بدون مجوز است که اجرا می‌شود.

وی افرود: این همه تبلیغات منفی درباره سفر انجام شده اما سفر هوشمندانه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، بهترین راهکار است.

اعمال بازرسی بهداشتی برای تورهای گردشگری تهران

معاون گردشگری استان تهران نیز در این خصوص گفت: درصد بسیار اندکی از دفاتر خدمات مسافرتی تهران خود را ملزم به رعایت پروتکل‌های سفر ایمن و هوشمند نمی‌دانند.

"علی رفیعی" ابراز داشت: همین رفتار غیرحرفه‌ای چند دفتر خدمات مسافرتی می‌تواند به بدنه گردشگری استان که به صورت حرفه‌ای فعالیت می‌کند، لطمه بزرگی وارد کند.

وی افزود: با همکاری انجمن صنفی راهنمایان گردشگری تهران، اولین دور بازرسی‌ها از محل حرکت تورهای یک روزه و چند روزه از میدان آرژانتین تهران انجام شد.

وی در پایان گفت: بازرسی برای برخورد با تورهای غیرمجاز از دیگر فعالیت‌هایی است که با مشارکت انجمن راهنمایان گردشگری استان تهران انجام می‌شود.


جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...