صفحه اصلی / اخبار داخلی / برگزاری باشکوه نمایشگاه گردشگری تهران با حضور حداکثری فعالان گردشگری کشور
برگزاری باشکوه نمایشگاه گردشگری تهران با حضور حداکثری فعالان گردشگری کشور - تصویر 1

برگزاری باشکوه نمایشگاه گردشگری تهران با حضور حداکثری فعالان گردشگری کشور

ایجاد شده: 16/بهمن/1398       آخرین ویرایش: 16/بهمن/1398

به گزارش هتل‌نیوز، ششمین نشست سیاست‌گذاری سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع دستی تهران با حضور معاون گردشگری کشور و اعضای تیم اجرایی و سیاست‌گذاری در محل معاونت گردشگری، برگزار شد.

"ولی تیموری" معاون گردشگری کشور در این نشست، اظهار داشت: سیزدهمین نمایشگاه گردشگری و صنایع‌دستی تهران از تاریخ 23 لغایت 26 بهمن ماه جاری با‌شکوه‌تر از سال‌های گذشته و با حضور حداکثری فعالین و ذینفعان بخش خصوصی و دولتی برگزار خواهد شد و پیش‌بینی می‌شود با استقبال قابل‌ توجه عموم هموطنان مواجه شود.  

معاون گردشگری کشور، ابراز داشت: نمایشگاه گردشگری امسال در فضایی برگزار می‌شود که صنعت گردشگری متاثر از التهابات و اتفاقات تلخ اخیر قرار دارد اما این رویداد بین‌المللی می‌تواند بار دیگر با انعکاس استقبال عمومی هموطنان و نیز بخش‌های تخصصی داخلی و خارجی، ایران را به عنوان مقصدی امن به جهانیان معرفی کند.

"ولی تیموری" گردهم آوردن ظرفیت‌های متنوع صنعت گردشگری در قالب نمایشگاه به منظور بهره‌مندی ذینفعان و ایجاد نشاط اجتماعی برای عموم هموطنان را از تعهدات و مسئولیت اجتماعی وزارت گردشگری دانست و افزود: در این راستا به منظور پیش رو بودن ایام نوروز 99 و نیز احتمال سفر بالغ بر 70 درصد هموطنان، تهیه و ارائه بسته‌های سفر متنوع و متناسب با این ایام در دستور کار فعالین بخش خصوصی اعم از دفاتر خدمات مسافرتی، مراکز اقامتی و پذیرایی و نیز سایر حوزه‌های مرتبط قرار داده شده است.

وی تصریح کرد: انتظار می‌رود بخش‌های مذکور با دستی پر، تورهای مسافرتی و محصولات گردشگری خود را در قالب بسته‌های تبلیغی، ترغیبی و ترویجی سفر ارائه دهند.

معاون گردشگری کشور در خصوص میزان مشارکت فعالین صنعت گردشگری در این دوره از نمایشگاه، گفت: تا‌کنون با استقبال چشمگیر فعالین بخش خصوصی صنعت گردشگری کشور، ادارات کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و نیز بخش بین‌الملل برای مشارکت و حضور در نمایشگاه گردشگری پیش رو مواجه بوده‌ایم که این امر نویدبخش برگزاری با‌شکوه این رویداد به شمار می‌آید.  

تیموری افزود: در کنار ارائه ظرفیت‌های گردشگری کشور، معرفی محصولات صنایع‌دستی، هنرهای سنتی و خوراک نیز از سایر جذابیت‌های سیزدهمین نمایشگاه گردشگری و صنایع‌دستی پیش‌رو خواهد بود و بی‌شک 4 روز جذاب و متنوع را برای هموطنان ایجاد خواهد کرد.  

معاون گردشگری کشور در این نشست همچنین به برپایی برنامه‌های متنوع در حاشیه این رویداد، اشاره کرد و گفت: برگزاری کارگاه‌های آموزشی در سه حوزه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، رونمایی از پروژه‌ها و طرح‌های متنوع از جمله برنامه‌های تخصصی و جذاب حاشیه این رویداد است.  

"ولی تیموری" در پایان از همه فعالین گردشگری در بخش خصوصی، دولتی، ذینفعان این حوزه، انجمن‌ها، صنوف مرتبط و همین‌طور عموم مردم خواست تا هر یک به نوبه خود در اطلاع‌رسانی ایام برگزاری و برنامه‌های نمایشگاه پیش رو تلاش کنند تا کلیه هموطنان به عنوان جامعه وسیع مخاطبان این رویداد از فرصت ایجاد شده در حوزه گردشگری کشور برخوردار شوند.  


جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...