صفحه اصلی / اخبار داخلی / برگزاری اجلاس جهانی گردشگری نگاه رسانه‌های دنیا را به ایران معطوف کرد
برگزاری اجلاس جهانی گردشگری نگاه رسانه‌های دنیا را به ایران معطوف کرد - تصویر 1

برگزاری اجلاس جهانی گردشگری نگاه رسانه‌های دنیا را به ایران معطوف کرد

ایجاد شده: 22/آبان/1397       آخرین ویرایش: 22/آبان/1397

نایب‌رئیس جامعه هتلداران ایران در حاشیه چهلمین اجلاس سراسری سازمان جهانی گردشگری، اظهار داشت: حضور دبیرکل سازمان جهانی گردشگری و 80 عضو وابسته این سازمان، نگاه رسانه‌های جهان را به ایران و همدان معطوف کرد.

"شهرام شیروانی" با ابراز خوشحالی از برگزاری نشست سازمان جهانی گردشگری در شهر "همدان" ابراز داشت: در چند سال گذشته زیرساخت‌های گردشگری استان همدان رشد قابل توجهی داشته است و همین موضوع باعث شده تا بتواند در میزبانی از گردشگران، سنگ تمام بگذارد.

به گزارش هتل‌نیوز، رئیس جامعه هتلداران استان همدان به برگزاری جلسه اعضای هیات‌مدیره جامعه هتلداران ایران با رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور در حاشیه این اجلاس، اشاره کرد و گفت: در این جلسه مسائل و مشکلات هتلداران، مطرح و تصمیمات خوبی اتخاذ شد.

مدیرعامل گروه هتل‌های باباطاهر در ادامه گفت: در حال حاضر همدان این ظرفیت را دارد تا میزبان شایسته‌ای برای اجلاس‌ها و جشنواره‌های ملی و بین‌المللی باشد و از سوی دیگر برگزاری اجلاس جهانی گردشگری و رویداد همدان 2018 نیز فرصت مغتنمی بود تا همدان به عنوان یک مقصد گردشگری، معرفی شود.

وی تصریح کرد: اطلاع‌رسانی و تبلیغات حلقه مفقوده صنعت گردشگری است نیاز است روند شکل گرفته در ماه‌های اخیر با جدیت دنبال شود.


جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...