صفحه اصلی / اخبار خارجی / برگزاری اجلاس Intour در کشور آذربایجان + جزئیات
برگزاری اجلاس Intour در کشور آذربایجان + جزئیات - تصویر 1

برگزاری اجلاس Intour در کشور آذربایجان + جزئیات

ایجاد شده: 27/بهمن/1397       آخرین ویرایش: 30/بهمن/1397

اجلاس Intour به منظور گردهمایی علاقه‌مندان مقوله سفر و صنعت هتلداری طی روزهای چهارم ژوئن سال جاری با حضور نمایندگان شرکت‌های مختلف و بیش از 1000 نفر متخصص در صنایع دیگر در کشور آذربایجان، برگزار خواهد شد.

به گزارش سرویس اخبار خارجی هتل‌نیوز، برگزاری این رویداد دو روزه با بیش از 70 سخنرانی به ایجاد شبکه و ارتباط‌های کاری جدید به منظور نفوذ بیشتر در روندهای بازار فعلی، کمک خواهد کرد. 

از سوی دیگر برگزاری اجلاس Intour در کشور آذربایجان به عنوان یکی مهمترین کشورهای آسیای مرکزی، فرصتی مناسب برای کشف شهر شگفت‌انگیز "باکو" به حساب می‌آید که شرکت‌کنندگان را بیش از پیش با تحولات و فرصت‌های این منطقه آشنا خواهد کرد.

برخی از مهمترین و معروف‌ترین سخنرانان تائید شده این اجلاس، عبارتند از:

  • آقای Adrian D`Amico؛ معاونBooking.com 
  • خانم Alexis Feuillat؛ مدیر توسعه گروه هتل‌های بین‌المللی IHG در روسیه، اوکراین، گرجستان، کشورهای مستقل مشترک‌المنافع و بالتیک
  • آقای David Jenkins؛ معاون توسعه تجاری گروه هتلداری Radisson در کشورهای روسیه، کشورهای مستقل مشترک‌المنافع، گرجستان، اوکراین، بالتیک، بالکان، اسرائیل و ...
  • آقای Sergey Egorov؛ مدیر توسعه روسیه و کشورهای مشترک‌المنافع در حوزه بالکان از گروه هتل‌ها و اقامتگاههای Wyndham .

سخنرانان اجلاس Intour اطلاعات و تحقیقات بروزی را در خصوص تحولات جاری در صنعت هتلداری و همچنین روندها و پیش‌بینی‌های آینده در این صنعت، ارائه خواهند کرد.

همچنین مجموعه‌ای متنوع از شرکت‌های فناوری، گروه‌های رسانه‌ای، هتل‌ها، خطوط هوایی، سرمایه‌گذاران و اپراتورهای تور از این اجلاس مهم بازدید می‌کنند.


جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...