صفحه اصلی / اخبار داخلی / برگزاری 15 هفته فرهنگی سیستان و بلوچستان در سراسر کشور
برگزاری 15 هفته فرهنگی سیستان و بلوچستان در سراسر کشور - تصویر 1

برگزاری 15 هفته فرهنگی سیستان و بلوچستان در سراسر کشور

ایجاد شده: 14/مرداد/1398       آخرین ویرایش: 14/مرداد/1398

به گزارش هتل‌نیوز، مدیر کل دفتر بازاریابی و تبلیغات سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور با اشاره به برگزاری 15 هفته فرهنگی سیستان و بلوچستان در سراسر کشور، اظهار داشت: در راستای اجرای طرح معرفی سیستان و بلوچستان و تشویق سفر به این استان، یکی از برنامه‌ها برگزاری هفته‌های فرهنگی در استان‌های همجوار و اثرگذار است.

"محمد ابراهیم لاریجانی" ضمن اعلام این خبر، ابراز داشت: این هفته‌های فرهنگی در شهرهای تهران، یزد، کرمان، بندرعباس، بیرجند، مشهد، بجنورد، گرگان، اصفهان و سایر استان‌های کشور، تدارک و وارد تقویم شده است.

"لاریجانی" ادامه داد: در همین راستا، برنامه شب فرهنگی سیستان و بلوچستان در شهر یزد طی روزهای 14 و 15 مردادماه در قالب جشنواره، برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: در این جشنواره، اجرای دو گروه موسیقی استان به همراه نمایش ظرفیت‌های گردشگری و ارائه بسته‌های بسته‌های سفر در دستور کار قرار گرفته است.

مدیر کل دفتر بازاریابی و تبلیغات سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در پایان گفت: نشست فعالان بخش خصوصی دو استان و افتتاح دفتر اطلاع‌رسانی گردشگری سیستان و بلوچستان در یزد توسط یکی از دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری از جمله دیگر برنامه‌های این جشنواره است.


جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...