صفحه اصلی / اخبار خارجی / برند AVANI در عمان

برند AVANI در عمان

ایجاد شده: 25/بهمن/1396       آخرین ویرایش: 25/بهمن/1396

گروه هتلهای Minor اعلام کرد که از برند AVANI در عمان رونمایی خواهد کرد.

گروه هتلهای Minor با گروه بین المللی Safari بر سر توسعه برند جدید هتلهای AVANI در شهر مسقط ، پایتخت کشور عمان، پیمان مدیریتی امضا نموده است. قرار است این هتل در سال 2020 در شهر مسقط افتتاح شود و دارای 250 اتق خواهد بود و حدود 15 دقیقه با فرودگاه بین المللی مسقط فاصله خواهد داشت.

منطقه قرار گرفتن این هتل در مسقط از شلوغ ترین نقاط مسکونی این شهر است آینده ای درخشان در انتظار آن میباشد. این هتل قرار است با یک پل هوایی به مال Al Araimi Boulevard متصل شود که این مال در حال تکمیل شدن است و در سال 2018 افتتاح خواهد شد. این مال دارای 250 فروشگاه و غذاخوری و یک مرکز درمانی و یک مجتمع سینمایی با 10 پرده سینما خواهد بود.

گروه بین المللی Safari برای این هتل جدید 50 میلیون دلار هزینه خواهد نمود که در دو فاز اجرا میشود. در فاز اول 160 اتاق و سوییت، یک رستوران، یک پنتری AVANI و یک لانج بر بالای پشت بام ایجاد خواهد شد. تجهیزات اضافه نیز شامل یک استخر، یک باشگاه ورزشی، 1000 متر مربع سالن رقص و 8 اتاق جلسه مجزا خواهد بود. فاز دوم که دو سال پس از افتتاح بخش اصلی هتل آغاز خواهد شد شامل 90 آپارتمان استودیو، یک خوابه و دو خوابه و نیز سه خوابه های 175 متر مربعی میشود.

گروه هتلها و اقامتگاههای AVANI که از سال 2011 شروع به کار نمود دارای 21 هتل در اقیانوسیه، خاور میانه، آفریقا، و اروپا میباشد که دو هتل اخیر خود را به تازگی در استرالیا و نیوزیلند افتتاح نمود. شعار این برند براورده کردن نیازهای بسیار مهم مهمانان است.


برچسب‌ها:   
جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...