صفحه اصلی / اخبار داخلی / برنامه‌های تحریک تقاضا در حوزه گردشگری
برنامه‌های تحریک تقاضا در حوزه گردشگری - تصویر 1

برنامه‌های تحریک تقاضا در حوزه گردشگری

ایجاد شده: 31/خرداد/1399       آخرین ویرایش: 31/خرداد/1399

به گزارش هتل‌نیوز، معاون گردشگری کشور در تشریح برنامه‌های در نظر گرفته شده برای تحریک تقاضا در حوزه گردشگری کشور، اظهار داشت: برنامه‌ای که نوشته، تدوین و اجرا می‌شود علاوه بر اقدامات عملی برای اعتمادسازی باید شامل پروتکل‌ها، ترجمه، اقلام تبلیغاتی و ... باشد.

"ولی تیموری" ضمن بیان این مطلب، ابراز داشت: در تیرماه سال جاری سه رویداد گردشگری و متخب ملی در استان‌های خراسان رضوی، یزد و آذربایجان شرقی، برگزار می‌شود.

"تیموری" در رابطه با طرح تعطیلات پایان هفته در حوزه‌های مختلف در حال پیگیری است تا پنجشنبه‌ها نیز به تعطیلات رسمی کشور اضافه شود.

وی همچنین گفت: در زمینه رایزنی‌های بین‌المللی برای جذب گردشگر خارجی طی روزهای گذشته با ۷ سفیر کشورمان ارتباط برقرار کردیم تا با طرف‌های خود صحبت کنند. موضوع بودجه تبلیغات گردشگری ایران در سطح بین‌الملل در انتظار تصویب کمیسیون فرهنگی دولت است تا به سازمان برنامه و بودجه ابلاغ شود.

معاون گردشگری کشور افزود: در حال برنامه‌ریزی برای برگزاری یک همایش‌ بین‌المللی با حضور تورگردانان سایر کشورها و نشست‌های دوجانبه در حاشیه آن هستیم. همچنین برگزاری روز گردشگری ایران در چهار کشور ترکیه، آذربایجان، آلمان و هندوستان و هفته‌های فرهنگی ایران در حداقل ۱۰ کشور هدف نیز در نظر گفته شده است.

"ولی تیموری" ادامه داد: هشت تور آشناسازی بین‌المللی و نشست‌های دوجانبه توسط انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی و چهار تور نیز توسط جامعه تورگردانان برگزار می‌شود.

وی در خصوص جزئیات این موضوع، گفت: مبلغی حدود یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان در اختیار انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی ایران، قرار گرفته است. این انجمن در ازای دریافت مبلغ فوق، برگزاری و اجرای ۸ تور آشناسازی بین‌المللی و نشست b2b را متعهد شده است. این تورهای آشناسازی قرار است از کشورهای آذربایجان، ترکیه، عمان، ارمنستان، پاکستان، روسیه، عراق و افغانستان، برگزار شود.

وی در پایان گفت: همچنین وزارت گردشگری بودجه‌ای حدود یک میلیارد تومان را به جامعه تورگردانان ایران، اختصاص داده است. جامعه تورگردانان نیز در ازای دریافت این مبلغ، برگزاری و اجرای چهار تور آشناسازی بین‌المللی و نشست دوجانبه از کشورهای آلمان، چین، هندوستان و فرانسه را متعهد شده است.


جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...