صفحه اصلی / اخبار داخلی / بررسی مشکلات صنعت هتلداری استان کردستان با حضور مقامات و مسئولان استانی
بررسی مشکلات صنعت هتلداری استان کردستان با حضور مقامات و مسئولان استانی - تصویر 1

بررسی مشکلات صنعت هتلداری استان کردستان با حضور مقامات و مسئولان استانی

ایجاد شده: 26/فروردین/1397       آخرین ویرایش: 26/فروردین/1397

به گزارش هتل‌نیوز، جلسه بررسی مشکلات صنعت گردشگری و هتلداری استان کردستان با حضور استاندار، معاون سیاسی امنیتی استاندار، مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان و نمایندگان بخش خصوصی در محل هتل شادی سنندج برگزار شد.

“بهمن مرادنیا” استاندار کردستان در این جلسه با مهم بر شمردن صنعت گردشگری در راستای ایجاد اشتغال و توسعه استان، حمایت از شاغلان و فعالان بخش‌های مختلف این صنعت از جمله هتلداران را مهم دانست و اظهار داشت: برای حمایت از بخش هتلداری و گردشگری باید خانه‌های مسافر در سطح استان سامان‌دهی و از صدور مجوز برای خانه‌های مسافر خودداری شود.

استاندار کردستان در ادامه بر لزوم میزبانی از سمینارها، همایش‌ها و مسابقات ورزشی کشوری و بین‌المللی در کردستان تأکید و از هتلداران و مسئولان دفاتر خدمات مسافرتی خواست تا مشارکت لازم را در برنامه‌ریزی، اسکان، پذیرایی و اجرای برنامه‌ها داشته باشند.

وی از پیگیری افزایش تعداد پروازهای فرودگاه سنندج و حمایت مالیاتی از دفاتر خدمات مسافرتی و همچنین صدور بخشنامه جلوگیری از پذیرش مسافران در مراکز اقامتی دولتی خبر داد و گفت: با رایزنی‌های به‌عمل آمده، امیدواریم در سال جاری شاهد افرایش پروازهای فرودگاه سنندج باشیم.

“سیدمحسن علوی” مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کردستان نیز در این نشست با اشاره به همکاری بسیار مناسب هتلداران و مدیران دفاتر خدمات مسافرتی در کلیه بخشهای گردشگری و هتلداری، ابراز داشت: ادارات بایستی به‌ منظور حمایت از هتلداران استان از پذیرش و اسکان مسافران در مهمانسرای دولتی خودداری کنند.

“عبدالحمید حمیدی” رئیس جامعه هتلداران استان کردستان نیز با بیان مشکلات موجود در بخش هتلداری، گفت: برای حفظ اشتغال موجود و همچنین توسعه هتلداری در استان، ادارات دولتی باید از این مراکز از تمامی جهات حمایت کنند.


برچسب‌ها:   
جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...