صفحه اصلی / اخبار داخلی / برات : وزارت گردشگری باید در تصمیم‌سازی حوزه حمل و نقل دخیل باشد
برات : وزارت گردشگری باید در تصمیم‌سازی حوزه حمل و نقل دخیل باشد - تصویر 1

برات : وزارت گردشگری باید در تصمیم‌سازی حوزه حمل و نقل دخیل باشد

ایجاد شده: 9/آذر/1402       آخرین ویرایش: 9/آذر/1402

به گزارش هتل نیوز و به نقل از گسترش نیوز ؛ " اسماعیل برات " معاون نظارت و ارزیابی خدمات گردشگری گفت : اگر به طور علمی و واقع بینانه بررسی کنیم، با نگاهی به شاخص‌های مهم حمل و نقل ریلی ایران در مقایسه با  کشورهای مهم منطقه، کاملاً مشهود است که از وضعیت مناسبی برخوردار نیستیم. در حوزه حمل و نقل هوایی و دریایی که به مراتب وضعیتی بغرنج‌تر داریم. وزارت گردشگری به عنوان دستگاه متولی اصلی صنعت گردشگری کشور باید در سیاست‌گذاری، برنامه‌ریزی و تصمیم‌سازی حوزه حمل و نقل دخیل باشد.

وی افزود : بر اساس «سند راهبردی توسعه گردشگری» دستگاه های متولی موظف‌اند سیاست‌های توسعه زیرساخت‌های حمل و نقل مسافری را با لحاظ سیاست های توسعه صنعت گردشگری تعیین و اجرا نماید.

او خاطر نشان کرد : یکی از اقدامات ما در حوزه حمل و نقل زمینی، این است که شرایطی را فراهم کرده‌ایم که شرکت‌های متقاضی فعالیت در حوزه حمل و نقل توریسم بتوانند به طور تخصصی در این زمینه فعالیت نمایند.

" برات " گفت : تصویب واردات کشتی‌ها، شناورها و خودروهای گردشگری با معافیت گمرکی در لایحه برنامه هفتم توسعه یکی از اقداماتی است که با پیگیری های وزارت گردشگری به تصویب رسید. 

معاون نظارت و ارزیابی خدمات گردشگری تاکید کرد : موافقت با ورود خودروهای گردشگری در برنامه هفتم توسعه نیز با در نظرگرفتن معافیت گمرکی بوده است


جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...