صفحه اصلی / اخبار داخلی / با فعالیت خانه‌های مسافر و هاستل‌ها هیچ مخالفتی نداریم
با فعالیت خانه‌های مسافر و هاستل‌ها هیچ مخالفتی نداریم - تصویر 1

با فعالیت خانه‌های مسافر و هاستل‌ها هیچ مخالفتی نداریم

ایجاد شده: 17/مهر/1397       آخرین ویرایش: 17/مهر/1397

نایب‌رئیس جامعه هتلداران ایران با اشاره به موضوع تعدیل نیروی انسانی در هتل‌ها، گفت: در صورتی که شرایط فعلی ادامه پیدا کند و دولت بسته‌های حمایتی جهت هموارسازی مسیر ارائه ندهد، قطعا شاهد تعدیل نیروی بیشتری چه در هتل‌های دولتی و چه هتل‌های خصوصی خواهیم بود که در نهایت به تعطیلی برخی طبقات و قسمت‌های هتل، منجر خواهد شد.

به گزارش هتل‌نیوز، نایب‌رئیس جامعه هتلداران ایران در خصوص فعالیت اقتصادی فعلی هتل‌های کشور نیز اظهار داشت: قطعا هتل‌ها در شرایط فعلی سودی ندارند اما زیان‌ده هم نیستند و سر به سر فعالیت می‌کنند.

"شهرام شیروانی" ابراز داشت: وضعیت امروز صنعت هتلداری ایران به شکلی است که نیاز به حمایت و تقویت دارد و دولت علی‌الخصوص در زمینه ارائه تسهیلات بایستی کمک جدی کند.

رئیس جامعه هتلداران استان همدان در ادامه به موضوع فعالیت خانه‌های اجاره‌ای اشاره کرد و گفت: به هیچ عنوان با استاندارد و تابلودار شدن این مراکز اقامتی مشکلی نداریم ولیکن به شرطی که مانند هتل‌ها هزینه کنند و وارد رقابت شوند.

مدیرعامل گروه هتل‌های باباطاهر در رابطه با وضعیت نظارت بر میهمان‌پذیرها، اظهار داشت: بسیاری از میهمان‌پذیرها وضع مناسبی ندارند و البته مشتری خاص خود را دارند. متاسفانه آمار هاستل‌های فعال در کشور به هیچ عنوان دقیق و رسمی نیست.

وی تصریح کرد: سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور مسئولیت نظارت بر مراکز اقامتی را بر عهده دارد و همانطور که هتل‌ها را مورد نظارت خود قرار می‌دهد بایستی ظابطه‌ای را نیز برای این مدل از اقامتگاه‌ها تدوین کند.

"شهرام شیروانی" بار دیگر تاکید کرد: به هیچ عنوان مخالف این شکل از مراکز اقامتی نیستیم ولیکن بایستی نظارت کافی از سوی نهادهای ذی‌ربط وجود داشته باشد.

 

 


جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...